Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Försvunnen basset fauve de bretagne

Featured Replies

Publicerat

Efterlysning kopierat från annat hundfora:

Basset fauve de bretagne bortsprungen/stulen på Verkstadsgatan i Örebro mån. 23/11.

Stor hittelön utlovas till den som kommer med tips som leder till att hunden återfinns.

ID-nr: 46139X

Namn: Ippan

/Helen 070-6844318

Publicerat

länkar till annons med bild

Efterlysningsannons

• 2 weeks later...
Publicerat

hemma igen :-)

Publicerat

Härligt att se att hunden hittat hem igen. För egen eller annans maskin ?? :blink:

Har den tagit skada under tiden ?? :angry:

Publicerat
Härligt att se att hunden hittat hem igen. För egen eller annans maskin ?? :P

Har den tagit skada under tiden ?? :)

Jag vet tyvärr inget mer Ägaren skrev att de efter 16 långa dygn äntligen fått tillbaks sin älskade hund :-)

Publicerat

härligt o höra att hunden kom till rätta :)

Publicerat
Härligt att se att hunden hittat hem igen. För egen eller annans maskin ?? :P

Har den tagit skada under tiden ?? :)

Lite info om upphittandet.Är själv inte hundägaren men varit med och letat.En gemensam till mig och hundägaren bekant ringde och berättade dom sett en hund som liknade den försvunna hunden i det område där dom brukar promenera med sina hundar.Det var en människa som dom tidigare inte sett med hund i området.Åkte dit och "spanade"i området och pratade med hundägare och andra som var ute.Lyckades hitta på ett ungefär vart hundpromeneraren bodde.Vi hade planerat att åka dit och gå i området runt halv sju eftersom hon varit synlig då.Men hundnapparen fick troligen lite kalla fötter på em för hon ringde själv till ägaren och berättade att hon hade hunden.Ägaren hämtade hunden,det visade sig att hon haft den i drygt 14 dagar hon hade fått den av en "kompis".Så tack vare observanta människor fick det ett lyckligt slut.Hundnapparens tanke var nog att behålla hunden men troligen såg hon mig när jag var där och pratade med folk och visade bilder på hunden utanför hennes bostad.En sån människa borde få peta i sig julmaten med gipsade händer eller?

Glömde en sak.Hon hade i alla fall haft det bra hos hundnapparen som tur var

Publicerat

gökungen: ja, var det du som skrev på aktivhund oxå? Jag visste att jag hört något mer men kunde inte hitta på det så min kommentar fick bli enkel att jag inte visste mer då jag inte mindes hur det var.

För jävligt....

Det här borde ju ägarna helt klart informera andra om, tex media. Vet en hundtidning som säkerligen skulle vilja skriva om nåt sånt här. Tyvärr inser inte folk hur fräcka människor är.

Jag finns på info@hittadjur.se om ägarna är intresserade så kan jag förmedla kontakt.

Publicerat
Lite info om upphittandet.Är själv inte hundägaren men varit med och letat.En gemensam till mig och hundägaren bekant ringde och berättade dom sett en hund som liknade den försvunna hunden i det område där dom brukar promenera med sina hundar.Det var en människa som dom tidigare inte sett med hund i området.Åkte dit och "spanade"i området och pratade med hundägare och andra som var ute.Lyckades hitta på ett ungefär vart hundpromeneraren bodde.Vi hade planerat att åka dit och gå i området runt halv sju eftersom hon varit synlig då.Men hundnapparen fick troligen lite kalla fötter på em för hon ringde själv till ägaren och berättade att hon hade hunden.Ägaren hämtade hunden,det visade sig att hon haft den i drygt 14 dagar hon hade fått den av en "kompis".Så tack vare observanta människor fick det ett lyckligt slut.Hundnapparens tanke var nog att behålla hunden men troligen såg hon mig när jag var där och pratade med folk och visade bilder på hunden utanför hennes bostad.En sån människa borde få peta i sig julmaten med gipsade händer eller?

Glömde en sak.Hon hade i alla fall haft det bra hos hundnapparen som tur var

Vatten och bröd <_<