Publicerat November 25, 200916 yr Skulle på en tur och försöka lokalisera och plocka upp 2 renar som gått ner sig i älven, men det slutade med att jag blev bärgad istället. Motor vattenfylld,(iaf en cylinder) men till slut fick jag igång den igen
Publicerat November 25, 200916 yr Varför blev det på detta viset ? Nåväl du fick ju upp den iaf Mvh // JägarNNNNNN
Publicerat November 25, 200916 yr Skulle på en tur och försöka lokalisera och plocka upp 2 renar som gått ner sig i älven, men det slutade med att jag blev bärgad istället. Motor vattenfylld,(iaf en cylinder) men till slut fick jag igång den igen Oj oj oj, småpojkar och skotrar är ingen bra kombination! Varför gjorde du på dette viset för??? Själv är jag ingen skoterägare!
Publicerat November 25, 200916 yr om inte isen håller för renen varför skulle den då hålla för skotern??
Publicerat November 25, 200916 yr Tur att den inte sjönk djupare.. Det är läropengar som svärfar skulle ha sagt Hur gick det för renarna? /Lasse
Publicerat November 25, 200916 yr Författare om inte isen håller för renen varför skulle den då hålla för skotern?? Som jag skrev i rubriken, ett kokstryk Dock var det ett tag sedan dom gick ner sig, och vi har haft kallt sedan dess och jag höll givetvis kanten på älven. Senaste dagens blia har gjort isen som socker
Publicerat November 25, 200916 yr Författare Det är läropengar som svärfar skulle ha sagt /Lasse Sant