Publicerat November 25, 200916 yr Nån som vet hur länge man brukar få vänta på licensen i Eksjö? Lämnade in ansökan för mer än 3 veckor sedan men har inte hört nåt ännu. Börjar bli lite otålig...
Publicerat November 25, 200916 yr Nån som vet hur länge man brukar få vänta på licensen i Eksjö? Lämnade in ansökan för mer än 3 veckor sedan men har inte hört nåt ännu.Börjar bli lite otålig... Ring och fråga. Det gjorde jag sist och det blev klart samma dag Men det var i Karlstad med borde gå i Eksjö också.
Publicerat November 25, 200916 yr Ring och kör på dem sååå länge ska det inte ta ! Min sista licens (för 2 veckor sen) tog 4 dagar Lämnade in den på Måndag och fick den på Fredag samma vecka och ändå vart det nåt tjall men det är ju uppe i Norrbotten Mvh // JägarNNNNNN
Publicerat November 25, 200916 yr Eksjö är ökänt för långa handläggningstider 4-5 veckor är tydligen inte ovanligt
Publicerat November 25, 200916 yr Författare 4-5 veckor!!!! Där jag bodde förut var det inte ovanligt att man fick licensen samma dag.... Får nog ringa till dom i morgon....