Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jaktfilmer

Featured Replies

Publicerat

Hej

Såg i senaste Svensk jakt en annons från Keyinterest.com . Var in och kollade på sidan och konceptet tycker jag är ypperligt!

Med ett större utbud kan detta bli en riktigt bra sida. Förnärvarande fanns endast ett antal av Mikael Thams filmer bla samma film som kom tillsammans med tidningen men den går att hyra i två dygn genom att tanka ner den till sin dator för 60 kr.

Är det någon som hunnit med och testa hur det fungerar? Tänkte testa till helgen och ta en go filmkväll.

//Nyllet

Publicerat

Tror nog att jag kommer testa detta. För några månader sedan hyrde jag en hel del filmer på en svensk sida, tror det hette "minjaktfilmer" eller något liknande, funkade galant men nu har dom stängt ner det :blush:

Blir till att testa den här sidan någon dag :rolleyes: tack för tipset!

Publicerat
Tror nog att jag kommer testa detta. För några månader sedan hyrde jag en hel del filmer på en svensk sida, tror det hette "minjaktfilmer" eller något liknande, funkade galant men nu har dom stängt ner det :lol:

Blir till att testa den här sidan någon dag :lol: tack för tipset!

Minjakt har haft problem med servrarna i ett bra tag nu.. Har inte varit in på sidan på några månader av just den anledningen, annars har det alltid varit roligt att kolla in jaktfilm. Oftast gratis..  B)

Mvh

Publicerat
Minjakt har haft problem med servrarna i ett bra tag nu.. Har inte varit in på sidan på några månader av just den anledningen, annars har det alltid varit roligt att kolla in jaktfilm. Oftast gratis..  ;)

Mvh

Jo men det var inte minjakt jag menade, tror det var dom som ägde den sidan jag menade, det var en sida med bara jaktfilmer som man hyrde och stremade i 1 dygn mot betalning med visa. Det var riktigt bra och smidigt men det funkade bara några månader innan dom gick ner.

Min jakt har ju bara sånt som visas på tv, sidan hade riktiga jaktfilmer till uthyres.

• 3 weeks later...
Publicerat
Jo men det var inte minjakt jag menade, tror det var dom som ägde den sidan jag menade, det var en sida med bara jaktfilmer som man hyrde och stremade i 1 dygn mot betalning med visa. Det var riktigt bra och smidigt men det funkade bara några månader innan dom gick ner.

Min jakt har ju bara sånt som visas på tv, sidan hade riktiga jaktfilmer till uthyres.

http://www.minjakttv.se/ är som sagt ägd av minjakt-teamet och har från och med idag fått igång sin tjänst igen, likaså som http://www.minjakt.se/.