Publicerat November 25, 200916 yr Hej! samskjutning med dessa kulor.. Hornady V-max 40gr / Norma Fmj 50gr någon som har en ide om laddning?
Publicerat November 25, 200916 yr Hej!samskjutning med dessa kulor.. Hornady V-max 40gr / Norma Fmj 50gr någon som har en ide om laddning? det är mycket svårt att få till då kulorna är mycket olika. kör på att klicka mellan i stället.
Publicerat November 26, 200916 yr Du ska ha en jävla tur men det kan ju vara värt att testa annars är det nog som maddog säger.. Jag hade som mest tre kulor i olika laddningar som samsköt när jag hade förra .243an.. Mega 100 grain i hög fart, Hornady SST likaledes hög fart samt Sierra Varminter 60 grain i förhållandevis låg hastighet samsköt.. Bara att testa, som sagt, har du tur så funkar det. Är du envis som en plotthund vid laddapparaten så tror jag du fixar det. Mvh!
Publicerat November 26, 200916 yr så länge det inte är samma bc och fart kommer dom ju bara att sammskjuta vid ett avstånd.