Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vargwebben

Featured Replies

Publicerat

Kan någon av Er svara på varför vargen som har vandrat över hit till Sverige och nu tillbaka till Finland inte uppdateras om sin position??? Den är inne på sitt fjärde dygn som den inte är uppdaterad. Jag har mailat till Lst Norrbotten men jag har inte fått något svar därifrån.

http://webmap.slu.se/website/vargwebb/viewer.asp

:(

Publicerat

Precis som många antytt så finns en mängd anledningar till att positionerna inte dyker upp enligt schema. Det är mer regel än undantag att man får rätt rejäla uppehåll i sändningen. En snabb glutt på webben ger vid handen att ungefär hälften av ett års sändare tystnat av en mängd olika anledningar. Så det är antagligen bara täckningsproblem men det kan också vara minst 100 andra orsaker till att den inte sänder...

Publicerat
  • Författare
Precis som många antytt så finns en mängd anledningar till att positionerna inte dyker upp enligt schema. Det är mer regel än undantag att man får rätt rejäla uppehåll i sändningen. En snabb glutt på webben ger vid handen att ungefär hälften av ett års sändare tystnat av en mängd olika anledningar. Så det är antagligen bara täckningsproblem men det kan också vara minst 100 andra orsaker till att den inte sänder...

....ja, det gör det säkert! Åker man med bil upp emot Rovaniemihållet så är det då inga täckningsproblem på en mobil. Finland har ett väl fungerande gsm mobilnät vad jag vet. Den sändaren är ju relativt ny också. Vargen där blev ju märkt i våras av Lst:s personal.

Tackar iaf för svaret!

:)

Publicerat
  • Författare

Nu har jag fått svar från LST, Norrbotten!

Kopierar svaret från mailet!

"Det verkar vara någor fel. Men det ska förhoppningsvis åtgärdas senast måndag. Har kontaktat de ansvariga."

Publicerat
  • Författare

Nu fungerar vargwebben igen sedan igår, men vargen flyttar inte på sig utan den har samma markering som igår morse!

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.