Publicerat November 27, 200916 yr En timme kvar tills att poker SM börjar Är det någon mer här som ska vara med? Kan bli tufft att hålla fokus uppe i kväll. Spel mellan 20,00-02,40. Lite kämpigt när man har gått upp kl 5,00 hela veckan. Hade tänkt mig att få en litenlur när jag kom hem från jobbet, men tji fick jag. Huset full av ungar som lekte ena sekunden och slogs andra. Men men jag har laddat med några energi dryck (öl så klart) ock kaffe (kan nog bli Irish Coffee). Ähh spelar egentligen inger roll, med handen på hjärtat så har jag inget där och göra
Publicerat November 27, 200916 yr En timme kvar tills att poker SM börjar Är det någon mer här som ska vara med? Kan bli tufft att hålla fokus uppe i kväll. Spel mellan 20,00-02,40. Lite kämpigt när man har gått upp kl 5,00 hela veckan. Hade tänkt mig att få en litenlur när jag kom hem från jobbet, men tji fick jag. Huset full av ungar som lekte ena sekunden och slogs andra. Men men jag har laddat med några energi dryck (öl så klart) ock kaffe (kan nog bli Irish Coffee). Ähh spelar egentligen inger roll, med handen på hjärtat så har jag inget där och göra vilken klient kör du med ? spelar bara freerolls själv, kostar turneringen vad ?märtke det är unibet, saftig buyin minsann. spelar själv på pokerihuone.com är med nu i en freeroll gt500 plats 700 av 2200 , 5000 från början. roligt tidsfördriv och träning. fasst texas är nog inte den roligaste pokern....
Publicerat November 27, 200916 yr Författare vilken klient kör du med ? spelar bara freerolls själv, kostar turneringen vad ?märtke det är unibet, saftig buyin minsann.spelar själv på pokerihuone.com är med nu i en freeroll gt500 plats 700 av 2200 , 5000 från början. roligt tidsfördriv och träning. fasst texas är nog inte den roligaste pokern.... Smakar det så kostar det På Unibet spelar jag också bara freeroll, och tack vare det så är jag i SM. Men jag har inte betalat mer än en EURO för att kvala mig dit. Inte f*n skulle jag slänga ut 200 för det.
Publicerat Oktober 2, 201114 yr Författare Jahapp! Då ska man på det igen. 5 timmar kvar till första giv. Och jag som knapp har hunnit att träna. Har vi någon mer här inne som är med?