Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktbutik i Jönköping

Featured Replies

Publicerat

Någon som vet om någon vapenaffär i Jönköping skulle försöka få tag på lite 22 lr ammo o lite till hagelbössan bor utanför nässjö men är ganska ofta i Jönköping så då kan man ta det samtidigt

Publicerat

Granngården ,Fiskecenter

Publicerat
Någon som vet om någon vapenaffär i Jönköping skulle försöka få tag på lite 22 lr ammo o lite till hagelbössan bor utanför nässjö men är ganska ofta i Jönköping så då kan man ta det samtidigt

Tror det bara är Granngården numera i stan.

Publicerat
Fiskecenter

Har de ammo?

Publicerat
Har de ammo?

Jäpp

Publicerat
Jäpp

Det ser man, jag får ta en tur förbi.

Publicerat
Det ser man, jag får ta en tur förbi.

...och åker man till Eksjö så hade järnhandeln det förut också, men det är ju ett antal år sedan man var där.

Här har du en länk att kika på!

http://www.nollkoll.tk/

:lol:

Publicerat

optimera i aneby annars.. har vettiga priser.. en ask norma cal 22 kostade hälften av vad granngården skulle ha.. vet inte hur fiskecenter är med priserna

*smålänning*;)

Publicerat
optimera i aneby annars.. har vettiga priser.. en ask norma cal 22 kostade hälften av vad granngården skulle ha.. vet inte hur fiskecenter är med priserna

*smålänning* ;)

Den butiken fanns inte där på min tid! ;) Tur att man jobbade på Husqvarna i den vevan så att man kunde köpa billigt den vägen! :D

Publicerat

*smålänning*;)

Har bara köpt 9,3x 62 jaktmatch där men den var det samma pris på som på granngården

Publicerat
Den butiken fanns inte där på min tid! ;) Tur att man jobbade på Husqvarna i den vevan så att man kunde köpa billigt den vägen! :lol:

Hette Järn & Bygg på den tiden.

Publicerat

Jepp!

Publicerat

Jepp!

Publicerat
  • Författare

Granngården vet jag om men som sagt de är inte billigt o man vill ju skjuta så mycket som möjligt för pebgarna

Publicerat

Fiskecenter i Jönköping säljer ammunition. Ordinarie riktpriser, glöm inte licensen!

Publicerat
Fiskecenter i Jönköping säljer ammunition. Ordinarie riktpriser, glöm inte licensen!

michaela, skulle ni på fiskecenter sälja ammunitionen billigare än granngården så skulle ju ni få sälja mycket mycket mer.. sen tycker jag ni skulle slänga ut fiskegrejerna och in med en vapenbunker :)

Publicerat

Varför inte offra halvtimma till och åka till Torsbo :)

Publicerat
michaela, skulle ni på fiskecenter sälja ammunitionen billigare än granngården så skulle ju ni få sälja mycket mycket mer.. sen tycker jag ni skulle slänga ut fiskegrejerna och in med en vapenbunker :P

Jo, men det kan jag oxå räkna ut. Det kommer, jag skall bara komma på en bra lösning först.

Håller med dig. Jag röstar stenhårt för mer jaktprylar och mindre fiskesaker:)

Publicerat
Jo, men det kan jag oxå räkna ut. Det kommer, jag skall bara komma på en bra lösning först.

Håller med dig. Jag röstar stenhårt för mer jaktprylar och mindre fiskesaker:)

ja de där fiskegrejerna stjäl bara utrymme :). visst kan man åka till torsbo men då jag bor en halvtimme åt andra hållet så blir det en timmes resande för lite ammo, tycker det är lite onödigt. sen har jag fått dåligt bemötande och dålig service när jag har varit där tycker jag. Så känns inte så motiverande att åka dit längre. michaela, järnias lokaler står ju tomma ute på gamla flygfältet :o. lagom stort