Publicerat November 29, 200916 yr Någon som vet om någon vapenaffär i Jönköping skulle försöka få tag på lite 22 lr ammo o lite till hagelbössan bor utanför nässjö men är ganska ofta i Jönköping så då kan man ta det samtidigt
Publicerat November 29, 200916 yr Någon som vet om någon vapenaffär i Jönköping skulle försöka få tag på lite 22 lr ammo o lite till hagelbössan bor utanför nässjö men är ganska ofta i Jönköping så då kan man ta det samtidigt Tror det bara är Granngården numera i stan.
Publicerat November 29, 200916 yr Det ser man, jag får ta en tur förbi. ...och åker man till Eksjö så hade järnhandeln det förut också, men det är ju ett antal år sedan man var där. Här har du en länk att kika på! http://www.nollkoll.tk/
Publicerat November 29, 200916 yr optimera i aneby annars.. har vettiga priser.. en ask norma cal 22 kostade hälften av vad granngården skulle ha.. vet inte hur fiskecenter är med priserna *smålänning*
Publicerat November 29, 200916 yr optimera i aneby annars.. har vettiga priser.. en ask norma cal 22 kostade hälften av vad granngården skulle ha.. vet inte hur fiskecenter är med priserna*smålänning* Den butiken fanns inte där på min tid! Tur att man jobbade på Husqvarna i den vevan så att man kunde köpa billigt den vägen!
Publicerat November 29, 200916 yr optimera i aneby annars.. har vettiga priser.. en ask norma cal 22 kostade hälften av vad granngården skulle ha.. vet inte hur fiskecenter är med priserna*smålänning* Har bara köpt 9,3x 62 jaktmatch där men den var det samma pris på som på granngården
Publicerat November 29, 200916 yr Den butiken fanns inte där på min tid! Tur att man jobbade på Husqvarna i den vevan så att man kunde köpa billigt den vägen! Hette Järn & Bygg på den tiden.
Publicerat November 29, 200916 yr Författare Granngården vet jag om men som sagt de är inte billigt o man vill ju skjuta så mycket som möjligt för pebgarna
Publicerat November 29, 200916 yr Fiskecenter i Jönköping säljer ammunition. Ordinarie riktpriser, glöm inte licensen!
Publicerat November 30, 200916 yr Fiskecenter i Jönköping säljer ammunition. Ordinarie riktpriser, glöm inte licensen! michaela, skulle ni på fiskecenter sälja ammunitionen billigare än granngården så skulle ju ni få sälja mycket mycket mer.. sen tycker jag ni skulle slänga ut fiskegrejerna och in med en vapenbunker
Publicerat December 1, 200916 yr michaela, skulle ni på fiskecenter sälja ammunitionen billigare än granngården så skulle ju ni få sälja mycket mycket mer.. sen tycker jag ni skulle slänga ut fiskegrejerna och in med en vapenbunker Jo, men det kan jag oxå räkna ut. Det kommer, jag skall bara komma på en bra lösning först. Håller med dig. Jag röstar stenhårt för mer jaktprylar och mindre fiskesaker:)
Publicerat December 3, 200916 yr Jo, men det kan jag oxå räkna ut. Det kommer, jag skall bara komma på en bra lösning först. Håller med dig. Jag röstar stenhårt för mer jaktprylar och mindre fiskesaker:) ja de där fiskegrejerna stjäl bara utrymme . visst kan man åka till torsbo men då jag bor en halvtimme åt andra hållet så blir det en timmes resande för lite ammo, tycker det är lite onödigt. sen har jag fått dåligt bemötande och dålig service när jag har varit där tycker jag. Så känns inte så motiverande att åka dit längre. michaela, järnias lokaler står ju tomma ute på gamla flygfältet . lagom stort