Publicerat November 29, 200916 yr Jaha. Här trodde man att man kunde lämna lite mat framme eftersom det har fungerat så bra hittills... Hade planerat extra välhängda älgbiffar med rejäl fettkappa till middag i kväll. Köttbitarna (250 g st) låg och sakta värmde upp till rumsremperatur innan de skulle stekas i köket. Hör ett himla gnagande i matsalet och misstänkte att Ellen hade stulit en legobit eller liknande så jag gick och kollade. Stoppade in några fingrar i munnen på henne men hon han svälja... ...tänkte inte så mycket mer på det hela och gick in till köket. Fan, TRE STYCKEN bitar hade hon tagit och käkat upp!!! 750 g kött!!! Nu ligger hon instängd och skäms för husse var inte imponerad... Tur att man är matfantast och aldrig fryser in mindre bitar än runt 2 kg så jag kunde skära till några biffar till men de hade jag tänkt att äta i morgon liksom... Trodde i mitt enfald att jag hade fått bort dessa tendenser men icke... Denna tråden har nog inte så mycket diskussionsunderlag men jag behövde bara få gnälla lite! Nu går jag och äter.
Publicerat November 29, 200916 yr sådan far sådan dotter ? kommer nog ihåg när du senast var här och snokade i avfalls korgen efter slaktrester
Publicerat November 29, 200916 yr Härligt att det inte bara händer mig Vad ger du henne till kvällsmat :rolleyes: /Lasse
Publicerat November 29, 200916 yr Författare Härligt att det inte bara händer mig Vad ger du henne till kvällsmat /Lasse Ingen kvällsmat och ingen frukost! Dock lär hon ju behöva gå ut och skita i natt med tanke på allt fett hon har ätit
Publicerat December 1, 200916 yr Författare Nu börjar mysteriet att klarna... Hon har varit ett riktigt pain in the ass de sista veckorna och har inte fungerat som hon skall. Nu i kväll insåg jag att hon har börjat löpa för första gången och är lite hormonstinn Jag får väl ta snacket med blommor och bin i morgon och se om hon lugnar ner sig sen! p.s I dag har hon i princip försökt att äta allt som inte var fastskruvat... Precis som husse när han är bakis
Publicerat December 1, 200916 yr Författare ska du para henne ? skulle vara roligt att paxa en Wizard valp Japp, men inte än på ett bra tag...
Publicerat December 6, 200916 yr Författare Jaha, då var det en halv falukorvring som försvann när jag skulle göra middag till ungarna... Bara att acceptera att hon inte klarar av det för tillfället. Vidare så håller hon på att sno ungarnas alla små nallar och tar med dem till sin säng... Moderskänslor Hoppas hon lugnar ner sig om några veckor. Vill verkligen inte behöva låsa in henne...