Publicerat December 4, 200520 yr Tror ni det är nått att ha? Tänkt att sitta på en 22lr http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?...pf_id=SE-777383
Publicerat December 4, 200520 yr Nej jag tror inte att det är ett dugg att ha om jag ska vara ärlig. De flesta billiga kikare brukar vara så dåliga att man mest blir förbannad på dem och köper nytt efter ett tag. Bättre att satsa några extra slantar redan från början är min åsikt.
Publicerat December 4, 200520 yr Jag håller med föregående talare...köp en dyrare i stället så slipper du att bli förba ....
Publicerat December 7, 200520 yr Författare Ska nog kolla in den...sen är det säkert 1års garanti...kan ju funka...
Publicerat December 7, 200520 yr Köp en bättre begnad i stället på Blocket.se eller liknade sida. Tror att det är bortkastade pengar!
Publicerat December 8, 200520 yr Hej Du får en gammal Weaver 4X32 med ståltub och Micro-Track justeringen för 3-400 kr. Jag köpte själv en sån till min .22:a en gång i tiden. Funkar jättebra. Garanterat bättre hållfasthet än "made in Taiwan" sikterna. En .22LR kräver ett bra sikte. Speciellt med tanke på att det kan bli mycket skruvande på justeringarna om man ska skjuta in noga på korta håll. Ett mekaniskt pålitligt sikte krävs. Målen är oftast små och då vill man ha en skarp och klar bild för noggrann riktning. Dessutom bör siktet vara parallaxfritt på "22 avstånd". Kolla lite på beg. sikten på fritidvildmarksliv.se. Där har jag köpt några sikten. mvh Danne
Publicerat December 9, 200520 yr Tror ni det är nått att ha?Tänkt att sitta på en 22lr http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?...pf_id=SE-777383 man brukar få det man betalar för...Idetta fall kommer du nog bara köpa dig ett bekymmer,satsa på en dyrare kikare även till 22:an för det är en bössa som man skjuter mycket med...
Publicerat December 26, 200520 yr Den duger om Du bara håller dig till papptavlor som inte får ont när kulorna hamnar fel. : Redneck
Publicerat December 27, 200520 yr Nej för tusan. Att köpa billigt kikarsikte är ju att be om trubbel. Skulle det gå att tillverka sådana skulle det vara gjort för länge sedan. Många har provat, ingen har lyckats.. :-
Publicerat December 29, 200520 yr Lyssnade till er och köpte en begagnad Weaver. Det var ju en bra lösning. Ut och jaga nu, och ta lite kort så vi får se