Publicerat November 30, 200916 yr Bildf_rst_rkare.pdf Läste i tidningen i dag om en herre som fått tillsåndet beviljat att skyddsjaga med bildförstärkare. Vad jag vet så är det första som får det tillståndet här. Gris är det gott om där han har sina marker. Ber om ursäkt för att jag skannade det snett Kanske ska lägga ner lite mer energi på min egen ansökan om belysning på vapnet igen. /Lasse
Publicerat November 30, 200916 yr Bildf_rst_rkare.pdfLäste i tidningen i dag om en herre som fått tillsåndet beviljat att skyddsjaga med bildförstärkare. Vad jag vet så är det första som får det tillståndet här. Gris är det gott om där han har sina marker. Ber om ursäkt för att jag skannade det snett Kanske ska lägga ner lite mer energi på min egen ansökan om belysning på vapnet igen. /Lasse Ööhh, hhmm, host... Har nog för mig att Åseda ligger i Kronoberg...
Publicerat November 30, 200916 yr Författare Ööhh, hhmm, host...Har nog för mig att Åseda ligger i Kronoberg... Skarp synt min käre Watsson Marken ligger i Jönköpings län men deras tele ligger under Åseda, faan vet varför. /Lasse
Publicerat November 30, 200916 yr Skarp synt min käre Watsson Marken ligger i Jönköpings län men deras tele ligger under Åseda, faan vet varför. /Lasse Aha! Klurig artikel, min skarpsynthet säker mig att det är en vetlandabo som fått tillståndet och inte en uppviding-_-
Publicerat November 30, 200916 yr Författare Aha! Klurig artikel, min skarpsynthet säker mig att det är en vetlandabo som fått tillståndet och inte en uppviding-_- Återigen skarpsynt, Näshult för att vara exakt. /Lasse
Publicerat November 30, 200916 yr Återigen skarpsynt, Näshult för att vara exakt./Lasse Där verkar ju vara gott om gris. Var det inte du som skulle ragga rätt på jakt åt oss där.
Publicerat November 30, 200916 yr Författare Där verkar ju vara gott om gris. Var det inte du som skulle ragga rätt på jakt åt oss där. Går inte så bra med det. De har sin alldeless egna hundförare där som inte släpper in så många, men men skam den som ger sig. Holsby är åxå ett ställe där grisarna börjar vara många till antalet, snart måste dom väl vara här.... /Lasse