Publicerat November 30, 200916 yr Goddag! Jag heter Karl och är 28 år. Är uppvuxen i nordvästra Skåne, men flyttade för fem år sedan till Umeå där jag nu bor. Började jaga småvilt som liden påg nere på Österlen. Trots att jag numera mestadels jagar större vilt så har jag morkulljakten varmt om hjärtat och nog hettar blodet till när man hör det typiska knorrandet en varm sommarkväll. Nyaste familjemedlemmen är Nilak, en spännande korsning av wachtel / vit älghund (50/50) som ska jagas in nästa höst. Stora förhoppningar! Väl mött i Forumet! // Karl (Ute i skogen)
Publicerat December 9, 200916 yr Goddag!Jag heter Karl och är 28 år. Är uppvuxen i nordvästra Skåne, men flyttade för fem år sedan till Umeå där jag nu bor. Började jaga småvilt som liden påg nere på Österlen. Trots att jag numera mestadels jagar större vilt så har jag morkulljakten varmt om hjärtat och nog hettar blodet till när man hör det typiska knorrandet en varm sommarkväll. Nyaste familjemedlemmen är Nilak, en spännande korsning av wachtel / vit älghund (50/50) som ska jagas in nästa höst. Stora förhoppningar! Väl mött i Forumet! // Karl (Ute i skogen) Välkommen
Publicerat December 10, 200916 yr Goddag!Jag heter Karl och är 28 år. Är uppvuxen i nordvästra Skåne, men flyttade för fem år sedan till Umeå där jag nu bor. Började jaga småvilt som liden påg nere på Österlen. Trots att jag numera mestadels jagar större vilt så har jag morkulljakten varmt om hjärtat och nog hettar blodet till när man hör det typiska knorrandet en varm sommarkväll. Nyaste familjemedlemmen är Nilak, en spännande korsning av wachtel / vit älghund (50/50) som ska jagas in nästa höst. Stora förhoppningar! Väl mött i Forumet! // Karl (Ute i skogen) Hej och välkommen!