Publicerat November 30, 200916 yr Efter att ha haft en molnig och disig kväll framför tv,n skulle jag nu gå och lägga mig, Upptäcker att det är väldigt ljust ute I stort sett fullmåne och bara lite slöjjor till moln som skyler den, men jag måste sova nu annars blir resten av veckan inget bra och det har jag inte tid med Godnatt /Lasse
Publicerat November 30, 200916 yr Det är bara att instämma i kören/snarkningarna...men man skulle ju vilja ut egentligen...men hur går det då imorgon bitti?...ja, det får bli kudden ändå.
Publicerat December 1, 200916 yr Det var en ett jävulskt månljus igår, riktigt fint då man var med hunden på kvällspromenaden
Publicerat December 1, 200916 yr Författare Och min kära fru jobbar kväll så jag är ensam hemma med barnen FARMOR /Lasse
Publicerat December 1, 200916 yr Farbrodern sa mitt i allt: "jag är en dålig jägare" Jag(överraskad) undrade givetvis varför han sa så? Femtioårskris dök upp i huvudet... Han syftade ju dock på att han aldrig hann (läs: tog sig tid) fara ut och jaga...
Publicerat December 2, 200916 yr Igår var jag faktiskt för jävla lat. Men i kväll ska vi ut och rasta grisarna.
Publicerat December 2, 200916 yr Blev en räv på åteln igår, så inatt kan jag sova med gott samvete MVH
Publicerat December 2, 200916 yr Blev en räv på åteln igår, så inatt kan jag sova med gott samvete MVH