Publicerat December 1, 200916 yr Jag har en lite kräsen förfrågan Finns det nån som har en bild på en levande riktigt ståtlig älgtjur, en svensk ska det va, ingen "American Moose" alltså. Helst en ganska ren bredsida och absolut inget minus om det finns en hund med på bilden! Gör inget om den är svartvit/tecknad, så länge den ser realistisk ut... Är ytterst tacksam för bilder i tråden!
Publicerat December 1, 200916 yr Jag har en lite kräsen förfrågan Finns det nån som har en bild på en levande riktigt ståtlig älgtjur, en svensk ska det va, ingen "American Moose" alltså. Helst en ganska ren bredsida och absolut inget minus om det finns en hund med på bilden! Gör inget om den är svartvit/tecknad, så länge den ser realistisk ut... Är ytterst tacksam för bilder i tråden! är det till en tatuering?
Publicerat December 1, 200916 yr Författare Blir nog skit fint:)mvh Ja, jag hoppas på de! Tänkte ha en Jämte som skäller ståndskall på en riktigt ståtlig tjur =)
Publicerat December 1, 200916 yr bra tänkt:) har set såna tatueringar och dom är verkligen fina om tatuerings killen kan sin sak:)
Publicerat December 1, 200916 yr Kolla runt lite bland fotosidor tycker jag... finns risk för att hitta riktiga läckerbitar på sådana ställen... gäller ALLT bildmaterial egentligen... En ide är dock att kontakta fotografen innan du svetsar fast någons copyrightade älg i pannan www.fotosidan.se guldgruva.. bilder av både proffs och begåvade amatörer (folk med tur), och säkert folk med mindre lyckade bilder (myself)... ~1000 träffar på rubriksökning "älg" finns inga gränser när det gäller att hitta tatueringen man vill ha... 5år and still looking (är inte så gammal än)...
Publicerat December 2, 200916 yr Östsvenska älghundsklubbens logga. Inget foto dock men kanske nåt att arbeta från. ostsvenska.htm
Publicerat December 2, 200916 yr Ja, jag hoppas på de!Tänkte ha en Jämte som skäller ståndskall på en riktigt ståtlig tjur =) Synd att det int är nån jämthund bara..
Publicerat December 2, 200916 yr Fotografer(i ordning): Håkan Nunstedt, Lenny Johansson, Kent Storm, Rolf Nyström, Åke Gustavsson alla copyrightade... från fotosidan.se
Publicerat December 13, 200916 yr Jag tycker skuggorna/skiftningarna på älgen inte är så snygga (ser ut som en giraff) hunden däremot är det inget fel på Men det är min uppfattning
Publicerat December 14, 200916 yr Jag har ett par bilder på en 12a, kika i bloggen... http://jeepetorp.blogg.se/2008/october/viltspaning-08.html Jag tror jag har kvar dom i större upplösning om det behövs...