Publicerat December 1, 200916 yr söker något program som kan rent teoretiskt sätt kan se på ett ca m/s med olika kulor med olika mängder krut, vet att de beror på massa olika faktorer men om man har typ piplängd och sånt vanligt. sitter o funderar på ett drömbygge bara för att som jag tänkte fira med när jag är klar med utbildningen ( om 2 år om jag nu kommer in till våren ) skulle vilja titta upp lite olika alternativ som typ 6mm-06 eller 6,5x62 eller 6,5mm kula i 375H/H magnum hylsa ja massa olika. bara så jäkla nyfiken på vilka kombinationer som skulle ge vilka farter. over and out//Marcus
Publicerat December 1, 200916 yr Författare vad går de programet på? står att de kostar. testar demo nu för o se om jag kan lära mig. eller jag laddar ner de just nu
Publicerat December 1, 200916 yr Författare blir helt klart till att betala o vara glad ( men inte dom närmaste veckorna för får ingen lön nästa månad ) men kan man experimentera massa olika så är de helt klart värt dom pengarna!!!
Publicerat December 1, 200916 yr 1044 + frakt enligt hemsidan med dagens dollarkurs. Funderar på ett jag med men jag är nog inte byxad nog att tillgodogöra mig programmet ännu. En kronograf är nog en bättre investering för mig.. /Lasse