Publicerat December 3, 200916 yr Jag söker efter propionatgranulat som är någon sorts plastkulor att lösa upp i thinner eller aceton för att lacka wobblers med. Vet någon var man kan köpa sådant? Säljs tydligen i påsar som granulat.
Publicerat December 4, 200916 yr Jag söker efter propionatgranulat som är någon sorts plastkulor att lösa upp i thinner eller aceton för att lacka wobblers med. Vet någon var man kan köpa sådant? Säljs tydligen i påsar som granulat. Det går lika bra med vanliga vita engångsmuggar!! Blir grymt mycket billigare oxå... //Niclas Lundin
Publicerat December 4, 200916 yr Författare Jag tänkte använda det till sista lackningarna istället för tvåkomponent. Vill ha bra och lättanvänd klarlack.
Publicerat December 6, 200916 yr Författare Niclas har Du erfarenhet av betestillverkning? Vad använder Du för lack till avslutning i så fall. Det krävs egenintresse och lite extra kunskap för att känna till plastmuggar och aceton.