Publicerat December 4, 200916 yr Är det nån som vet om det är nåt fel på JYCKEDATA eller är det bara jag som har nåt fel på min dator ? Så här står det varje gång jag klickar på en hundlänk för att kolla stamtavla, utställning, jaktprov osv: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x147c Thread 0x1038 DBC 0x4f5d024 Jet'. /_jyckedata/Jyckeval.asp, line 81 Mvh // JägarNNNNNN
Publicerat December 4, 200916 yr Är det nån som vet om det är nåt fel på JYCKEDATA eller är det bara jag som har nåt fel på min dator ?Så här står det varje gång jag klickar på en hundlänk för att kolla stamtavla, utställning, jaktprov osv: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x147c Thread 0x1038 DBC 0x4f5d024 Jet'. /_jyckedata/Jyckeval.asp, line 81 Mvh // JägarNNNNNN Hallojs, på det där ser det ut som att sidan i sig har problem med sin asp-kod eller databas. Inget som beror på din dator eller så iaf. Bara att vänta och se om de löser det.
Publicerat December 4, 200916 yr Det har varit så sen i förrgår iaf. Finns det nån mail till dem kan du ju skicka samma text till dem, de kanske inte märkt det själva än? När det gäller datorer kan de minsta små skumma fel ta en evighet att rätta till