Publicerat December 6, 200916 yr jag har en liten undring på om nån här har några erfarenheter av highlander churchill speciellt i .222R jag råkade köpa en sådan för några år sen och då valde jag bort en vixen pga att churchillen hade i mitt tycke bättre kolv som passar mej bättre nu i efterhand så tycker jag att jag gjorde fel pga lidande precison och sammanhållning av träffbilden så är pipan "döende" eller är det allmän sunkigt kvalitet på vapnet
Publicerat December 6, 200916 yr Har en kompis som hade en Highlander churchill i kaliber 222. Den sköt inget vidare. Jag lånade den ett par ggr och lyckades skjuta min första tjäder med den. Men det var ett riktigt tur skott för jag fick den aldrig att skjuta bra. Fint vapen men precisionen var kass.
Publicerat December 6, 200916 yr Författare jag antog det att den var sunkig från start för inte ens en plastbäddning och friläggning har dragit ihop träffbilden nått nämnvärt dock flyttas inte träffpunkten längre så ny fråga är det värt att byta pipa på den och på det viset att dra ihop träffbilden
Publicerat December 6, 200916 yr jag antog det att den var sunkig från start för inte ens en plastbäddning och friläggning har dragit ihop träffbilden nått nämnvärt dock flyttas inte träffpunkten längre så ny fråga är det värt att byta pipa på den och på det viset att dra ihop träffbilden Knappast, du får ju en fin Vixen för 4000:- Ett pipbyte kostar mer......... Bara undrar........heter den inte Churchill Highlander?? Kvittar lika..........men i allafall..............
Publicerat December 6, 200916 yr Författare Knappast, du får ju en fin Vixen för 4000:- Ett pipbyte kostar mer.........Bara undrar........heter den inte Churchill Highlander?? Kvittar lika..........men i allafall.............. ja ja jo det är antagligen korrekt som du skrev det jo medveten om att vixen finns för en billig penning fast jag är inte riktigt kompis med dom dels för att jag ä riktigt förtjust i highlanderns grövre stock och vikt fast man kan ju göra av sej med skiten å skaffa en välskjutande ist och montera en bättre kolv