Publicerat December 8, 200916 yr hej! skulle ta av min pipa på min 202 men det gick f*n inte . är det nån som kan hjälpa mig och berätta hur man gör mvh beaver_84
Publicerat December 8, 200916 yr hej!skulle ta av min pipa på min 202 men det gick f*n inte . är det nån som kan hjälpa mig och berätta hur man gör mvh beaver_84 Mig veteligen så lossar man bara de 3 skruvarna och "juckar" pipan rakt ut...Passningen är ganska precis vilket gör att det kan kärva om man inte smörjt eller om den suttit länge innan avmontering. Det var ett tag sedan jag avyttrade min 202:a med dubbla pipset varför mina svar är ngt svävande /Fredric
Publicerat December 8, 200916 yr Författare Mig veteligen så lossar man bara de 3 skruvarna och "juckar" pipan rakt ut...Passningen är ganska precis vilket gör att det kan kärva om man inte smörjt eller om den suttit länge innan avmontering. Det var ett tag sedan jag avyttrade min 202:a med dubbla pipset varför mina svar är ngt svävande /Fredric tack så mkt för det
Publicerat December 9, 200916 yr tack så mkt för det Ibland kan man behöva sära lite på ringen som omsluter pipan då passningen är tajt och med dåligt väder kan det ju ärga lite. Lämpligt är en kraftig skruvmejsel som man bänder försiktigt med samtidigt som man juckar med pipan så släpper det.
Publicerat December 9, 200916 yr Författare Ibland kan man behöva sära lite på ringen som omsluter pipan då passningen är tajt och med dåligt väder kan det ju ärga lite. Lämpligt är en kraftig skruvmejsel som man bänder försiktigt med samtidigt som man juckar med pipan så släpper det. tack för det har fått av den nu