Publicerat December 9, 200916 yr Är det någon som har erfarenhet av denna mårdfälla Mangs trap är sugen på att köpa ett par, då den verkar liten och smidig!
Publicerat December 12, 200916 yr Verkligen ingen som prövat denna fälla!!?? Kjøpte en felle i fjor, og har satt den ut nå. Har ikke fått noen mår ennå. Kokte opp honning i somras og smurte over hele fellan, dette gjør jeg med alle fellekassene mine. Fellan verkar bra uti fra hva jeg kan bedømme. Størrelsen gjør jo at den er lettvin og ta med seg. Skriver mere om det blir fångst
Publicerat December 17, 200916 yr Hur är den att beta och ladda fällan?? Veldigt enkel att beta, da du kan skifte åtel ved bare å dra ut en "låda" Laddningen er også grei. men du må huske på å ha med en 16 mm fastnyckel, og en 4 mm sekrinspinna. Du kan jo bestille med en instruksjons dvd. Den kan være nyttig Kjøp den, og prova. Din egen erfarenhet. er dock den besta.