Publicerat December 10, 200916 yr Tjena Har köpt ny kikare och vill skjuta in detta, vilket inte ska vara så svårt.. Men det verkar som att alla skjutbanor är stängda för säsongen här. WTF. Och när man ringer och frågar om det finns möjlighet att använda en bana, ( meddelar att man har med egen tavla, ammo etc så det inte ska vara ngt besvär) så verkar det ändå inte gå för sig. Damn it. Vi snackar en inskjutning av en bössa, inte älgbana etc. Är det ngn som som har ngt tips...? Mvh, P.
Publicerat December 10, 200916 yr Rosersbergs skjutbana har inskjutningsbanan öppen året runt, för enstaka tillfällen krävs ej medlemskap. Det är dock skjutförbud före 8:00 tror jag. /Petter
Publicerat December 10, 200916 yr Författare Rosersbergs skjutbana har inskjutningsbanan öppen året runt, för enstaka tillfällen krävs ej medlemskap. Det är dock skjutförbud före 8:00 tror jag./Petter Cool, tack. Ös på med fler förslag
Publicerat December 10, 200916 yr Jobbar i helgen och kan fixa en bana i kungsängen om det behövs, annars är Rosersberg ett bra alternativ.
Publicerat December 10, 200916 yr Författare Jobbar i helgen och kan fixa en bana i kungsängen om det behövs, annars är Rosersberg ett bra alternativ. Schysst Pertan! Tack. Men jag styrde själv. Ska ut till Ljusterö Mvh, P
Publicerat December 10, 200916 yr Schysst Pertan! Tack. Men jag styrde själv. Ska ut till Ljusterö Mvh, P Där brukar jag också skjuta när det är stängt överallt. ska dit till helgen så vi kanske ses:P mvh
Publicerat December 10, 200916 yr Författare Även om du skall till Ljusterö:http://www.hjvf.se/ Mvh. Fitzo Tack, men jag fattar inte HJVF... är det öppet? och när är det öppet...? står 15-21 mån - torsd, för medlemmar. sen detta: "Öppettider för icke medlemmar: Se skjutprogram för respektive bana, under dessa tider är ni välkomna! Inskjutning av vapen: När älgbanan är öppen kan ni hyra en tavla på älgbanan. Övriga tider måste ni kontakta en ansvarig skjutledare som vid mån om tid kan hyra ut en tavla åt er" och då kollar man öppettider för älgbanan : stängt från 12 oktober. Du kanske vet mer och kan förklara för mig
Publicerat December 10, 200916 yr Författare Där brukar jag också skjuta när det är stängt överallt. ska dit till helgen så vi kanske ses:Pmvh Låter bra
Publicerat December 11, 200916 yr Sollentuna är öppen Tisdagar, Torsdagar & Lördagar 11.00-20.00. Inskjutningsbana medtag eget målmatrial . Officiellt endast medlemmar ... //Lasse D.
Publicerat December 12, 200916 yr Författare Sollentuna är öppen Tisdagar, Torsdagar & Lördagar 11.00-20.00.Inskjutningsbana medtag eget målmatrial . Officiellt endast medlemmar ... //Lasse D. Tack, låter bra. /P
Publicerat December 15, 200916 yr Författare Inskjutningsbanor öppna i Stockholm året runt. Egna mål medtages. Bromma, Lövsta Skyttebana Öppet året runt, utom JULI. Tisdag 09.00-20.00 Lördag 09.00 - 15.00 Röda dagar, STÄNGT Ljusterö Skjutbana Öppet året runt Tisdag - Lördag 09.00 - 21.00 Röda dagar STÄNGT Fyll på om ni vet fler