Publicerat December 9, 200520 yr Är Se på Hockey stå o skrika på en läktare, åka på en del resor med likasinnande dårar, dvs en buss, Öl och en hel hög galna grabbar o gubbar. Förutom detta så älskar jag att se Fotboll, Fiska efter de fiskar som ej vill ta på min fluga dvs Lax, kan även fånga några harrar, Gädda och öringar. Sen att se film är inte dumt. Lysna på musik och umgås med familjen.
Publicerat December 9, 200520 yr kommer precis från ett gympass, lyfter skrot 5 dar i veckan om det går, laga mat är skoj, lite online lir blir det väl då och då, vad gäller fiske så är jag lika "korkad" som Foffe, det är Laxen jag söker (och som man får söka :-) samt lite annat fritidsfiske när det får plats.
Publicerat December 9, 200520 yr när jag inte springer runt i skogen eller springer fram till skjuttavlan och kliar mig i skallen, så tycker jag om att stå och titta på bandy och skrika på läktaren. att träna ett gäng ungdommar så dem blir framtidens bandystjärnor är också jävligt skoj, sen är ju hela februari-april vigd åt skoterkörning. det blir några dagar vigda åt pimpling också, fast då bara om det är tävling. mitt fiskeintresse har mer och mer gått i dvala på senare år, nu i somras tog jag fram spöt bara för att vara med på den årliga gäddfiskefestivalen här i kalix.
Publicerat December 9, 200520 yr kommer precis från ett gympass, lyfter skrot 5 dar i veckan om det går, laga mat är skoj, lite online lir blir det väl då och då, vad gäller fiske så är jag lika "korkad" som Foffe, det är Laxen jag söker (och som man får söka :-) samt lite annat fritidsfiske när det får plats.Hur mycket tar du i bänk... ???
Publicerat December 10, 200520 yr Ingen aning ;D lyfter för att ryggen skall hållas sig rak, tränar jag inte så imiterar jag en märla till 100%......
Publicerat December 10, 200520 yr Ingen aning ;D lyfter för att ryggen skall hållas sig rak, tränar jag inte så imiterar jag en märla till 100%......Tänkte bara...för si sådär 20 år sen tränade jag oxå styrkelyft ganska mycket...men det syns inte mera...
Publicerat December 10, 200520 yr Tänkte bara...för si sådär 20 år sen tränade jag oxå styrkelyft ganska mycket...men det syns inte mera... Hade en kort period i mitt liv då jag styrketränade...men jag blev less å slutade...Men det vore nog nyttigt att träna..tex ryggen då och då..men det är ju så jäkla tråkigt numera. Var väl aldrig nån jättestjärna...å inte i bänkpress iaf...däremot var jag väl hyfsad i marklyft och liknande...
Publicerat December 11, 200520 yr ...men jag blev less å slutade...Men det vore nog nyttigt att träna..tex ryggen då och då..men det är ju så jäkla tråkigt numera. Var väl aldrig nån jättestjärna...å inte i bänkpress iaf...däremot var jag väl hyfsad Jag har tränat en del, men har blivit ordentligt less. Jag har haft oturen att skada mig vid tre tillfällen, dragit av muskelfäste i ryggen och nacken samt minisken for då jag tränade knäböj. Jag har försökt att börja om just för ryggens skull men det är så jäkla tråkigt. Jag har hunnit med att kvala in till SM i boudybuilding 1998.
Publicerat December 11, 200520 yr Jag har börjat om med styrketräningen efter ca: 2,5 års uppehåll och tycker att det är roligare än någonsin. Anledningen till uppehållet var att mitt tidigare jobb som kock, tog upp all min tid och så fanns det inte någon styrkehall där jag befann mig då. Jag mådde uselt av att inte kunna styrketräna och fösökte då hitta på andra saker som t.e.x längdåkning och sånt men det blev aldrig samma sak. Har nu bytt jobb till skidförsäljare och då tagit upp ett gammalt intresse, utförsåkning, hur kul som helst, rekommenderas !!
Publicerat Juli 11, 200620 yr Författare Borde börja styrketräna igen. Men det är svårt att komma igång efter en längre frånvaro.
Publicerat Juli 11, 200620 yr Försöker hålla igång kroppen med allsidig träning, styretränade på allvar för ca 5 år sen men nu är det bara underhålls laddning för just ryggen som mådde skit av allt bilåka i dåliga bilar, mer betoning på löpning simning och cykel nu, men det är väl inget direkt intresse ungefär som att borsta tänderna. Intressen är att åka hoj och särskilt på bana då ska det gå riktigt fort, sen är det skytte och hundar som vuxit fram ur jakten.
Publicerat Juli 12, 200620 yr Tränar gratis på skolans gym så under sommaren har det bara blivit att jogga istället. Sysslar med lite allt möjligt, gillar att prova nya saker å så. Är en hel del för konst och ytsmyckning, bygga och konstruera.. Skruva i maskiner och köra sönder dom osv ;D Har just nu stugorna att syssla med så är väl mest byaliv
Publicerat Juli 12, 200620 yr själv har jag haft mycket tunga kroppsarbeten , så tränat annat än kondis har det inte blivit,men nu så är det bästa jag vet skruva lite i traktorn å mixtra men bilarna ;D föruton jakten då förståss
Publicerat Juli 14, 200620 yr Förutom Familj å hus så är Segelflyg hobbyn. Finns få saker som är så häftigt som att ge sig ut 10-15 mil bort och hem igen, och den enda energin du använder är moder naturs renaste
Publicerat Augusti 8, 200619 yr Förutom jakten så blir det pyssla med sommarstugan, hunden och fiske som är trevligt. Det brukar bli lite skogspromenader efter svamp på hösten. Sport är jag totalt obildningsbar i ;D Spelade fotboll som 9 åring men hadde inge bollsinne så det var kört. Var hopplös som målvakt och släppte in massor av mål när vi spelade match. Det jag var lite bättre på var löpning.
Publicerat September 30, 200619 yr Ja, skidåkning blir det en hel del, mest utförs men lite på längden då och då....sen spelar jag lite golf på sommaren om tid medges, vilket det dock allt som oftast inte gör.... Sen har jag ärvt en del av min fars behov av att bygga saker....snickrar en hel del på fritiden......att sporta och att titta på sport är också skoj!!!
Publicerat September 30, 200619 yr ja utom jakten gillar jag att fiska, träna judo och fotboll, spela WOW och hålla på med motorer
Publicerat Oktober 4, 200619 yr de där med gymmet tycker jag e så otroligt tråkigt? :- vet inte varför men så drygt.. så jag lirar hockey och fotboll.. och innebady med farsans gammal gubbkompisar :-X borde väl kanske ta tag i gymdelen men ack så långtråkigt.