Publicerat December 11, 200916 yr Hej, Undrar lite vad en Sako 243 Win Helstock kan vara värd ? Den är i mycket bra skick och jag har inte riktigt koll på värdet på ett sådant vapen. Mvh bjuffe
Publicerat December 11, 200916 yr Jag skulle väl ge nånstans mellan 3000-4000sekr kan vara lurit att hitta köpare till en sådan
Publicerat December 11, 200916 yr Jag skulle väl ge nånstans mellan 3000-4000sekr kan vara lurit att hitta köpare till en sådan Du vill inte veta vilken modell det är då? För egen del är hade det varit intressant att veta skick, låda och antal skott genom pipan men det är ju bara jag det. I korthet kan värdet vara allt från inget om den är toast i pipa och låda till bra mycket mer än 3 000 kr. /Christian
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Du vill inte veta vilken modell det är då? För egen del är hade det varit intressant att veta skick, låda och antal skott genom pipan men det är ju bara jag det.I korthet kan värdet vara allt från inget om den är toast i pipa och låda till bra mycket mer än 3 000 kr. /Christian Jag vet att det har skjutits mellan 50-100 skott med den och att den är i fint skick, för att den är min egen Har fått den för länge sedan och hade ingen uppskattning av värdet så därför frågar jag. Vet ej om jag ska behålla den i framtiden. /Bjuffe