Publicerat December 10, 200520 yr Ta inte mer fisk än det som rymms i stekpannan.Säger Gunnar Westrin.
Publicerat December 14, 200520 yr Det tar sig ;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X Jag har knappast mandat att avslöja Ronnies Superöringställe : Han fick två fiskar i samma grop , efter varandra, och den han släppte tillbaka (jodå !) var ännu större :oJo det är sant att den var större.Men den vägdes alldrig,men den var lite längre och ganska mycket fetare,hade ju varit jäkligt roligt att veta hur mycket större den var,gissar på en 2hg..Här är ett kort av den,men det säger inte så mycket.Men om jag skulle gissa så säger jag ca3,9-4,0 kg..Men jag måste ju säga att dom är tagna på FEG fiske,Lotto spinnare.. :-[ I dag har jag ju vuxit till mig och flugfiskar till 95%..
Publicerat December 20, 200520 yr Perfekt,nu handlar ju tråden igen om mitt lite pilliga intresse.. ;D
Publicerat December 20, 200520 yr Perfekt,nu handlar ju tråden igen om mitt lite pilliga intresse.. ;D Som var vadå ??? ??? ???