Publicerat December 13, 200916 yr Fin, mycket massa, och fin färg/pärlning. Dock gissar jag att stånglängden endast är runt 24-25 cm och inte heller så symetrisk. 137, guld med marginal. Tokgissning förstås då vi inte vet hur tjockskallig den är. Hursom, minne för livet EDIT, såg ej Lasses föredömliga gissning innan post
Publicerat December 13, 200916 yr Fin, mycket massa, och fin färg/pärlning. Dock gissar jag att stånglängden endast är runt 24-25 cm och inte heller så symetrisk.137, guld med marginal. Tokgissning förstås då vi inte vet hur tjockskallig den är. Hursom, minne för livet EDIT, såg ej Lasses föredömliga gissning innan post Då är det klart, vi är två som direkt gissar på den poängen så nog måste det vara så /Lasse
Publicerat December 13, 200916 yr Författare 140? Men när får vi veta? Klockan 22.00 skriver jag hur många poäng den fått. Men... Guld kan i konstatera att det är i alla fall...
Publicerat December 13, 200916 yr Författare Dumdadum! 133.2 Poäng. Fruktansvärt gött att det var guld i alla fall Nu skall den bli bogmontage på väggen!
Publicerat December 14, 200916 yr Dumdadum! 133.2 Poäng. Fruktansvärt gött att det var guld i alla fall Nu skall den bli bogmontage på väggen! Vann jag ngt ? Jag var ju närmast iaf
Publicerat December 14, 200916 yr Författare Vann jag ngt ? Jag var ju närmast iaf Tja. Du är välkommen att jaga här med mig när det passar dig?
Publicerat December 15, 200916 yr Tja. Du är välkommen att jaga här med mig när det passar dig? Tackar för det. Mitt inlägg var ju mest menat som lite skämtsamt.