Publicerat December 15, 200916 yr Med vem ska man ta kontakt om man är intresserad av den lediga annonsplatsen ?
Publicerat December 15, 200916 yr Författare Tack! Skyller på att jag inte fått i mig morgonkaffet ännu!
Publicerat December 15, 200916 yr Författare Ähhh, jag kör Windows 7 och den har inget mailprogram installerat så jag får inte upp någon adress. Kan någon vara snäll och skriva den till mig?
Publicerat December 15, 200916 yr Tack! Skyller på att jag inte fått i mig morgonkaffet ännu! Följdfråga: -Hur kommer det sig att både annonsen och annonsören lämnat oss? Mvh Jansson
Publicerat December 15, 200916 yr Ähhh, jag kör Windows 7 och den har inget mailprogram installerat så jag får inte upp någon adress. Kan någon vara snäll och skriva den till mig? Niclas Lundin niclas@jaktsidan.se
Publicerat December 15, 200916 yr Följdfråga:-Hur kommer det sig att både annonsen och annonsören lämnat oss? Mvh Jansson Vad var det för annonsör, jag minns inte
Publicerat December 15, 200916 yr Vad var det för annonsör, jag minns inte jag är inte helt säker men jag tror det var nån hemmagjord sylt och annat försäljnings sajt.
Publicerat December 15, 200916 yr jag tror att jag skall köpa den lediga platsen en vecka eller två, en bild på mig i passande outfit och en matchande bildtext, så kanske min singelstatus förändras.. /Christian
Publicerat December 15, 200916 yr jag tror att jag skall köpa den lediga platsen en vecka eller två,en bild på mig i passande outfit och en matchande bildtext, så kanske min singelstatus förändras.. /Christian med tanke på att det är 99 % män här så kanske du hellre vill vara singel.
Publicerat December 15, 200916 yr jag är inte helt säker men jag tror det var nån hemmagjord sylt och annat försäljnings sajt. Ok
Publicerat December 15, 200916 yr jag tror att jag skall köpa den lediga platsen en vecka eller två,en bild på mig i passande outfit och en matchande bildtext, så kanske min singelstatus förändras.. /Christian kanske veckans hetro
Publicerat December 16, 200916 yr med tanke på att det är 99 % män här så kanske du hellre vill vara singel. Ja du Madsen men det handlar ju om att nå ut till alla här och man vet aldrig, hoppet är ju det sista som överger en Nåja det kanske är fel fora, undrar om de har lediga bannerplatser på brollop.se eller smabarnsforaldrar.com, det känns som minst lika bra marknader att exponera sig på. /Christian
Publicerat December 18, 200916 yr jag tror att jag skall köpa den lediga platsen en vecka eller två,en bild på mig i passande outfit och en matchande bildtext, så kanske min singelstatus förändras.. /Christian Annonsera i blindföreningens årskalender annars...i Tangabadbyxor eller ihop med Chippendale grabbarna