Publicerat December 15, 200916 yr Vad skall man välja för ljuddämpare? Den ska vara lätt och bygga så lite som möjligt på längden. Ska ha den till min 300WM. Till 6mmBR:en har jag en rostfri Ase Utra men den är för tung tycker jag.
Publicerat December 15, 200916 yr Vad skall man välja för ljuddämpare? Den ska vara lätt och bygga så lite som möjligt på längden. Ska ha den till min 300WM.Till 6mmBR:en har jag en rostfri Ase Utra men den är för tung tycker jag. Har en Stalon Whisper till min 300 wm, hyfsat lätt och bygger inte så mycket framåt Andreas
Publicerat December 15, 200916 yr har själv en SAI på 230gram på min 6mmbr som jag är nöjd med men jag tycker nog rcc verkar vara grymt prisvärda.
Publicerat December 15, 200916 yr Måste hissa RCC.. de är lätta, har inga gram i skallen, och bygger inte så fasligt på längden. Sen är Roger jävligt bra att ha att göra med tycker jag. Mvh!
Publicerat December 15, 200916 yr Jag monterade en A-tec CTM-4 på min 308:a tidigare i höst. Väger endast 280g så det märks knappt att den sitter på. Dämpar i mitt tycke mycket bra. Lite i dyraste laget, men det kostar att ligga på topp.
Publicerat December 15, 200916 yr Måste även jag hissa RCC Har för mig att min dämpare till 222an dvs T30 dämparen väger 280g /Lasse
Publicerat December 15, 200916 yr Hämtar min RCC till 375:an imorrn Man skulle bara haft tid att montera den
Publicerat December 17, 200916 yr Jag har i dagarna fått hem min a-tech ctm4, den är väldigt lätt och fått bra betyg i vapentidningens tester. Däremot bygger den ganska mycket framåt, 16cm tror jag det var en gämföreslese med en Br T8 och A-tech ctm4. A-tech 282g 24cm Br t8 679g 30cm Mvh Rikard
Publicerat December 17, 200916 yr 300VM har en hel del krut gaser och det nöter på dämparen ganska mycket. Om du bara ska använda den till jakt så spelar den mindre roll, men ska du skjuta mycket på bana så ska du välja en med utbyt bara baflar och gärna första bafeln i stål.
Publicerat December 17, 200916 yr Jag har i dagarna fått hem min a-tech ctm4, den är väldigt lätt och fått bra betyg i vapentidningens tester. Däremot bygger den ganska mycket framåt, 16cm tror jag det varen gämföreslese med en Br T8 och A-tech ctm4. A-tech 282g 24cm Br t8 679g 30cm Mvh Rikard BR är ju det sista man ska ha om man ska promenera mycket med bössan. Har haft en och lovar det blir inga fler.
Publicerat December 17, 200916 yr Författare Ha kollat runt en del och fastnat lite för VMAC-dämparna, dom går att plockaisär och rengöra. Men kul att höra synpunter på diverse modeller.