Publicerat December 21, 200916 yr Hejsan! Söker hundförare till grisjakt på annandagen, jakten kommer att ske i gällared som ligger ovanför Ullared. Vi har gott om gris och har på alla tidigare försök fått upp gris- förr förra försöket resulterade i ca 30-40 gris kontakter för olika pass skyttar. Nu har dom fått vila lite mer än en månad så vi hoppas det är mycket gris inne. Vi brukar jaga med duktiga och erfarna vildsvins hundar men våra hundförare har fått förhinder. Hundar som endast jagar gris är ett stort + och om någon har en bytesjakt att erbjuda är även det ett stort + Så om någon känner sig sugen på att komma är det bara att skicka ett PM eller kontakta mig på telefon nr : 0708608595 / Christoffer
Publicerat Januari 3, 201016 yr Vill tacka Tottes och hans jaktlag för en trevlig dag i skogen! Var (vad vi vet) bara en gris hemma och den fick min jycke korn på och efter ett tag även jag
Publicerat Januari 4, 201016 yr Författare Denna gången hade vi dåligt med grisar inne! Hundförarna gjorde dock ett utmärkt jobb och Roger och hans laika lyckades hitta och fälla en galt Tack för ett bra jobb och det är tur att det finns forum med duktigt folk som kan hjälpa till ! / Totte