Publicerat December 22, 200916 yr nån mer än mej som tyckte att han bara belastade främre foten ? fast så man ska göra med grova "potatiskastare"
Publicerat December 22, 200916 yr nån mer än mej som tyckte att han bara belastade främre foten ?fast så man ska göra med grova "potatiskastare" Med tanke på vad han skjuter så gör han det fenomenalt! Det är tämligen imponerande att han med sin tämligen klena kroppsbyggnad fixar flertalet smällar utan att rynka på näsan allt för mycket
Publicerat December 22, 200916 yr Tycker han hanterar rekylen exemplariskt. Hade nån filmat när jag sköt 585 Nyati på fäviken hade ni fått se betydligt sämre teknik /M.
Publicerat December 22, 200916 yr Med tanke på vad han skjuter så gör han det fenomenalt!Det är tämligen imponerande att han med sin tämligen klena kroppsbyggnad fixar flertalet smällar utan att rynka på näsan allt för mycket jo då duktig är han som pallar med men inte riktigt vad jag frågade om kan säga direkt att jag skulle inte palla med 3 skott om jag ens skulle skjuta ett med den
Publicerat December 22, 200916 yr Lite drag i bössan tack!!! ja om man står på det viset får man bra med stryk.
Publicerat December 22, 200916 yr ja om man står på det viset får man bra med stryk. Garvade också åt det, är man dum i huvet får kroppen lida finns en del som står rätt på andra klipp och det verkar vara en elak kaliber
Publicerat December 22, 200916 yr Gillar bäst den torra tyska humorn - är den för kraftig, är du för klen Klubben för snabba andraskott.
Publicerat December 22, 200916 yr Tycker han hanterar rekylen exemplariskt.Hade nån filmat när jag sköt 585 Nyati på fäviken hade ni fått se betydligt sämre teknik /M. Jo, nog hade det sett roligt ut om någon filmade en där, sköt också 585an där, vilken skön smäll! Dock så är det en dröm att någon gång få skjuta 700. Om jag nån gång skulle ha pengar jag inte hade nåt bättre att lägga på skulle jag lätt köpa en dubbelstudsare i .700 nitro express!
Publicerat December 23, 200916 yr Lite drag i bössan tack!!! Tycker inte om dessa filmer med den här bössan. Dem slänger den i golvet, in i väggen och tappar den på backen. Håll i geväret för helvete!
Publicerat December 23, 200916 yr Rent hypotetiskt (nej, jag har INTE tänkt försöka), hur skulle det se om man sköt nordiskt högvilt (älg, björn, vildsvin) med en .700? Den permanenta sårkanalen måste väl vara nånting i hästväg... Är förresten otroligt imponerad av hans skytte, speciellt med cylinderrepeteren! Att få iväg inte bara ett utan tre skott på rad är redan det imponerande, oberoende av vad han träffade.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Tycker han hanterar rekylen exemplariskt.Hade nån filmat när jag sköt 585 Nyati på fäviken hade ni fått se betydligt sämre teknik /M. Far min har också skjutit med 585 Nyati. På någon widforss mässa i stockholm för något år sedan. Sköt du ``The big five``
Publicerat Februari 27, 201016 yr Oops,missat att du svarat. Nej jag sköt bara Nyatin,300 spänn en smäll Tyckte det var lika bra att gå på det grövsta direkt /M.
Publicerat Februari 27, 201016 yr Jo en sådan skulle man ha, då menar jag naturligtvis dubbelstudsaren på slutet av den första filmen -22hornet. Ifall inte första skottet på en tjädertupp är direkt dödande och han går till anfall.
Publicerat Februari 27, 201016 yr dubbelstudsare ok, men den .700 mausern är nog någonting av det fulaste som finns i vapenväg Men killen har ju en imponerande teknik
Publicerat Februari 27, 201016 yr dubbelstudsare ok, men den .700 mausern är nog någonting av det fulaste som finns i vapenväg +1!