Hoppa till innehåll

Snö Camo


crajk

Recommended Posts

Någon som har erfarenhet av de stället ?

är lite sugen på att införskaffa ett snö camo ställ och de va inte så väldigt dyrt, Jacka + Byxa 698 kr

andra förslag och tankar är självklart välkommna ;)

mvh Crajk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Någon som har erfarenhet av de stället ?

är lite sugen på att införskaffa ett snö camo ställ och de va inte så väldigt dyrt, Jacka + Byxa 698 kr

andra förslag och tankar är självklart välkommna ;)

mvh Crajk

Hej jag köpte ett snöställ från engelssons för 600 kr jacka byxa vantar och luva som täcker hela ansiktet och huvet och jag är väldigt nöjd med det.

Mvh Mats

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej jag köpte ett snöställ från engelssons för 600 kr jacka byxa vantar och luva som täcker hela ansiktet och huvet och jag är väldigt nöjd med det.

Mvh Mats

Jag har funderat på ett sådant. Hur är de i storlekarna?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har ett medium. Är 176 och väger ca 73 kg.

Det går ledigt utanpå mitt normala jaktställ med rejält med tröjor under utan att kännas trångt.

Ok, jag är något större så ett large ska nog funka! Kanon bra info! Tackar! :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

funderar på köpa ett bättre ställ än just swedteams överdrag,antingen

jahti jakt och leva med dålig storlek i just byxorna...1700kr?

Pinewoods vet jag ej mera om?1700kr?

Swedteams dakota ställ-lite dyrt men man jagar mesta dels av tiden på snö-men 5000tusen?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

funderar på köpa ett bättre ställ än just swedteams överdrag,antingen

jahti jakt och leva med dålig storlek i just byxorna...1700kr?

Pinewoods vet jag ej mera om?1700kr?

Swedteams dakota ställ-lite dyrt men man jagar mesta dels av tiden på snö-men 5000tusen?

köpte härkilas snöcammo ställ idag verkar riktigt bra...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

ska kika upp det,men fattiglappar har det inte lätt så här års, bara det håller så är man nöjd istället för köpa nytt varje år

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fick hem mitt från Jaktwebben igår!

Tog paketet med hätta och handskar..

Handskarna var varma och sköna sitter riktigt bra. Och det gick fint att skjuta med dem med för räven föll halv 11 :wub::huh:

/Nicke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har ett Härkila Grizzly Winter sedan ett par månader tillbaka, klockrent ställ om än en smula dyrt. Rikligt med vettiga fickor, superb passform & snyggt enligt min mening. Nackdelen är att det inte tar så många jakter innan det är rejält skitigt & delvis rött om lyckan varit framme :wub: .

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har Swedteams överdragsställ i hardwood snow, tycker det är super.

Eftersom jag gillar att klä mig efter vädret så tillåter detta ställ mig att om jag ska jaga toppfågel enbart ha på mig underställ och skidstället eller om jag ska locka räv har jag på mig "täckbyxor" under.

Andreas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har själv en gammal hederlig snödräkt som jag impregnerat som är en storlek för stor, dvs. kan jag ha mycket kläder under de riktigt kalla dagarna.

Om och när jag skulle köpa ett nytt hade jag köpt ASAT snöcamo.

Nu har ASAT gjort ett snöcamo för oss nordbor och andra som har riktig vinter!

Detta ställ är gjort på exakt samma sätt som det vanliga 3D stället: Jacka, byxa och huva på ett stadigt meshnät.

Man drar stället utanpå de vanliga jaktkläderna.

Även passformen är samma som orginalet. Tänk på att man vill säkert ha lite extra kläder under snöstället en kall vinterdag..

Storlekar: S, M, L, XL, 2XL, 3XL

L och XL finns hemma..

Övriga storlekar är beställningsvara!

1 495,00:-

Texten är tagen från http://www.bagjaktskatalogen.se/

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Beställde en snödräkt från Nordmarks i morse, vill ha helvita kläder som jag gör några streck på med tuchpenna för jag tycker att de vanliga snöcammona har för mkt grått på sig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Beställde en snödräkt från Nordmarks i morse, vill ha helvita kläder som jag gör några streck på med tuchpenna för jag tycker att de vanliga snöcammona har för mkt grått på sig.

Det är för mycket blåfärg i Normarks snöställ,om du ställer dig mot en mörk bakgrund när det börjar skymma kommer du att skimra iblått !!

/Hasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är för mycket blåfärg i Normarks snöställ,om du ställer dig mot en mörk bakgrund när det börjar skymma kommer du att skimra iblått !!

/Hasse

Coolt, då kanske djuren kommer smygandes för att se vad jag är för en figur.

Nä skämt åsido det hade jag ingen aning om , man kanske kan färga dem med vit textilfärg eller nått.

Stället skulle ju delvis användas vid lockjakt på räv så nu är man visst lite lurad. Och jag som var så lycklig.

Som tus var så kostade det inte skjortan

/Waxin

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...