Publicerat December 24, 200916 yr Nä det är inget skämt... Men visst är det lite roligt.. eller kanske inte... Polare ringde precis o han va väl inte körklar han heller.. jag är det absolut inte. Kan nog inte ens så åka ut i taxi... Polaren ska nog ta det i morgon annars får väl jag smita från hemmet i morgon.. även om jag har fotboja o utegångsförbud Jo... jag har nog alldrig legat på mer minus... God jul!
Publicerat December 24, 200916 yr Jag e spiknykter, har precis kommit hem efter å ha snurrat runt socken å letat hästar till en av mors vänninor, snöar som fan så spåren försvann snabbt men som en gammal indian hitta man dom så nu är man äntligen hemma igen,, tyvär lite väl långt att köra för ett eftersök i snöoväder.. Lycka till i morgon
Publicerat December 24, 200916 yr Författare Nä inte har jag spytt... än.. men va väl lite sen hem igår... typ 5 timmar... O ska jobba från 16 i morgon o så lörda o söndag... Så jag får nog ta hand om familjen lite i morgon.. Rådjuret är handspårat 200m med någon enstaka bloddroppe, men de som jagar där har ingen hund. Liten grusväg olyckan hände på.
Publicerat December 27, 200916 yr Jag var också nykter på julafton. Höll dessutom på att köra över Tomten på väg hem från syster...