Publicerat December 25, 200916 yr Tänkte man får väll skriva lite här också skäms lite att jag inte gjort det innan dock har jag vatt medlem i över ett år nu. 26 år gammal för stunden, precis tagit över föräldrarhemmet utanför Hörby Alltid varit intresserad av djur och natur tog examen i höstas Jobbar som säljare inom livsmedel och trivs jättebra med det, kommer sköta lite mark här hemma också på fritiden, en så kallad månskensbonde kommer jag vara Gris och klövjakt står högts upp på listan och jag ser fram emot den dagen då jag får fälla mitt första vilt. Satt ute i fredags och hade 4 rådjur framför mig det var 2 kid och 2 getter men kände det var bästa att spara kiden tyckte inte det kändes rätt Andra intressen har varit bilar fest och fiske Mvh Niklas
Publicerat December 26, 200916 yr Tänkte man får väll skriva lite här också skäms lite att jag inte gjort det innan dock har jag vatt medlem i över ett år nu.26 år gammal för stunden, precis tagit över föräldrarhemmet utanför Hörby Alltid varit intresserad av djur och natur tog examen i höstas Jobbar som säljare inom livsmedel och trivs jättebra med det, kommer sköta lite mark här hemma också på fritiden, en så kallad månskensbonde kommer jag vara Gris och klövjakt står högts upp på listan och jag ser fram emot den dagen då jag får fälla mitt första vilt. Satt ute i fredags och hade 4 rådjur framför mig det var 2 kid och 2 getter men kände det var bästa att spara kiden tyckte inte det kändes rätt Andra intressen har varit bilar fest och fiske Mvh Niklas Sund inställning till jakt, inte bara meja ner vad som springer framför pipan