Publicerat December 25, 200916 yr Ja då var det dags att tala om vem jag är,det är ju exakt ett år sedan jag reggade mej på detta jätte trevliga forum tyvärr så verkar det vara lite beroende framkallande.Jag är 37 år och är en sörmlänning som bor i exil i Långsele (Sollefteå kommun) där jag bedriver ett lantbruk med mjölkproduktion ihop med min fru och vi har 3 barn och 2 hundar en rottis som mest finns till och sedan så har vi en drever som nu är 15 månader och jag gillar nog det mesta inom jakt och viltvård men än så länge har det mest blivit älgjakt här men jag hoppas att jag skall få ordning på drevern (på alla plan) så skall nog småviltsjakten öka då jag tycker det är en trevligare jaktform ja det var väl det hela ni får väl fråga om ni vill veta något mer. mvh André
Publicerat December 26, 200916 yr Kan man hälsa någon välkommen som reggade sig före en själv? I så fall: Hej och välkommen!
Publicerat December 26, 200916 yr Författare Tack ska ni ha. Kristin det är klart att även du kan välkommna mig och med tanke på hur många inlägg du har så verkar ju du vara aktiv i den där takten så kommer snart upp i ls jonssons antal.
Publicerat December 28, 200916 yr Kristin det är klart att även du kan välkommna mig och med tanke på hur många inlägg du har så verkar ju du vara aktiv i den där takten så kommer snart upp i ls jonssons antal. *Host* Först måste man göra över 12 inlägg per dag... Välkommen!