Publicerat December 27, 200916 yr Idag sänds åtta avsnitt av Jaktlust i TV4 Sport. Start 14:50 och slut 19.00
Publicerat December 27, 200916 yr Fan va skoj! Ska till tantens farmor och käka på eftermiddagen men lite kanske man hinner se.
Publicerat December 27, 200916 yr Måste försöka kika lite på det, har ju missat ett par program. /Lasse
Publicerat December 27, 200916 yr Härligt och fantastiskt roligt med ett "Jaktlustmarathon"! Sitter med saftglögg spetsad med mörk rom, choklad, nougat, godis, pepparkakor och har det huuur gott som helst! Hade ej sett program 1 men läst lite negativt om det avsnittet men jag tycker det enda negativa var Thomas E i Litauen... Avsnitt 2 hade jag sett och det var bra men 3 & nu 4 är ju helt kanooon! Nej, nu är det TV'n som gäller igen då reklamen är slut.
Publicerat December 27, 200916 yr Man sitter som fastguten, nån som vet om det går att få tag i dvd snart?
Publicerat December 27, 200916 yr Kan man kolla på avsnitten på TV 4-PLAY? Har lyckats missa ALLA avsnitt pga jobb... Vill ju se!!!!! // Patrik
Publicerat December 27, 200916 yr det är ju själva fn här hade man bänkat sig för att se de tre sista jaktlust som man hade missat nog tusan ska den där sabla jourtelefonen ringa
Publicerat December 27, 200916 yr Vaknade 1 min före det första avsnittet började sen kollade jag igenom ALLA avsnitten på rad En grej jag la märke till var skjutstödet som tomas hade i ?bältet? Typ en pinne han satte under armen när han skulle skjuta skulle gärna velja ha en länk till återförsäljare till detta stöd om det finns Mvh
Publicerat December 27, 200916 yr En länk till jaktpoppe http://www.jaktfilm.se/bjornstodet-xp-210.html
Publicerat December 27, 200916 yr Låg och kolla på alla avsnitt med en Aladin ask Är det så du kallar MbBohman /Lasse
Publicerat December 27, 200916 yr En länk till jaktpoppe http://www.jaktfilm.se/bjornstodet-xp-210.html Tackar så mkt