Publicerat December 29, 200916 yr tänkte höra med er om detta jaktställ är något att satsa på( http://www.jaktia.se/Klaeder/Byxor/BEAR-MICRO-CAMO.htm ) annars är jag öppen för förslag, maxpris för mig är ca 2000kr.
Publicerat Januari 8, 201016 yr Författare kan säga att jag beställde de och kan säga att det var över förväntan och prasselfritt
Publicerat Januari 20, 201016 yr Ser ut att vara ett najs ställ. Synd bara att de inte har bilder på hur hela stället ser ut. Du har inte lust att ta en bild och lägga upp den här? Kliar lite i fingrarna på att också beställa detta eller Hardwood blaze versionen.
Publicerat Januari 20, 201016 yr Ser ok ut och Pinewood brukar hålla hyffsad kvalité, i stort samma som Chevalier men till betydligt lägre pris. Jag såg dock en sak jag inte gillade och det var dragkjedjan på höger sida. Dragskon lär hamna ungefär där bössan anläggs när fickan är stängd vilket inte är bästa lösningen. Jag kände på Hillmans grejer på en jaktmässa och de kändes bra men jag kan givetvis inte uttala mig om hållbarheten.
Publicerat Januari 20, 201016 yr Ser ok ur och Pinewood brukar hålla hyffsad kvalité, i stort samma som Chevalier men till betydligt lägre pris. Jag såg dock en sak jag inte gillade och det var dragkjedjan på höger sida. Dragskon lär hamna ungefär där bössan anläggs när fickan är stängd vilket inte är bästa lösningen. Bra poäng där! Såg, eller rättare sagt tänkte, inte på den lilla detaljen själv. Undrar om man kan hitta dessa kläder i ngn butik här i storbyn så man kan testa dem och se hur de tänkt egentligen. Känns ju lite skumt att de tillverkar kläder för jakt där man missar en sådan detalj....
Publicerat Januari 20, 201016 yr Har både sommar och vinter varianten av dessa ställ och måste säga att dom är helt ok med bra fickor på båda sidor för radio och gps. Vintervarianten är mycket tjockare och med sköna värmefickor. Jag har den hundförarvarianten med orange på axlar och rygg mm. Framför allt är dom billiga och har hållt lika bra som alla Härkila ställ eller faktiskt längre för de senaste 6 paren Härkila brallor jag haft, har aldrig hållt mer än en halv säsong. men det är ju fem års garanti så det är bara att skicka in och få nya
Publicerat Januari 20, 201016 yr Har både sommar och vinter varianten av dessa ställ och måste säga att dom är helt ok med bra fickor på båda sidor för radio och gps.Vintervarianten är mycket tjockare och med sköna värmefickor. Jag har den hundförarvarianten med orange på axlar och rygg mm. Framför allt är dom billiga och har hållt lika bra som alla Härkila ställ eller faktiskt längre för de senaste 6 paren Härkila brallor jag haft, har aldrig hållt mer än en halv säsong. men det är ju fem års garanti så det är bara att skicka in och få nya Hur fassen skjuter man med en GPS i fickan? Höftskott?
Publicerat Januari 20, 201016 yr Författare Jag såg dock en sak jag inte gillade och det var dragkjedjan på höger sida. Dragskon lär hamna ungefär där bössan anläggs när fickan är stängd vilket inte är bästa lösningen.Jag kände på Hillmans grejer på en jaktmässa och de kändes bra men jag kan givetvis inte uttala mig om hållbarheten. jag tänkte med på de men struntade i det(är ju inget 5tusen kr sätt) har inte skjutit i de än men jag tycker kläderna är jättesköna att ha på sig, bild kan jag lägga in under veckan.
Publicerat Januari 20, 201016 yr Författare Ser ut att vara ett najs ställ.Synd bara att de inte har bilder på hur hela stället ser ut. Du har inte lust att ta en bild och lägga upp den här? Kliar lite i fingrarna på att också beställa detta eller Hardwood blaze versionen. om du går in på jaktia och klickar upp bilden så är det bara trycka på pilen i högra hörnet så är det stora bilder där
Publicerat Januari 20, 201016 yr Ser ok ut och Pinewood brukar hålla hyffsad kvalité, i stort samma som Chevalier men till betydligt lägre pris. Jag såg dock en sak jag inte gillade och det var dragkjedjan på höger sida. Dragskon lär hamna ungefär där bössan anläggs när fickan är stängd vilket inte är bästa lösningen. Jag har använt stället en säsong nu. Det enda negativa är dragkedjan på höger axel. Känns som det andas bra. En kul grej var den lilla fickan på armen innehållande en signalfärgad reflex bindel. Mvh mattis.
Publicerat Januari 20, 201016 yr Ser ok ut och Pinewood brukar hålla hyffsad kvalité, i stort samma som Chevalier men till betydligt lägre pris. Jag såg dock en sak jag inte gillade och det var dragkjedjan på höger sida. Dragskon lär hamna ungefär där bössan anläggs när fickan är stängd vilket inte är bästa lösningen.Jag kände på Hillmans grejer på en jaktmässa och de kändes bra men jag kan givetvis inte uttala mig om hållbarheten. som vänster skytt finns väldigt dåligt utbud,men skulle säga då man fått ha nästan alla kläder med det problemet,att det brukar gå bra om pass formen är bra så ska fickans slut vara där kolven börjar så man skjuter mer med axel och inte bröstet är passformen usel blire som du säger mer sladdrigt... men ha några saker där brukar iaf inte jag ha.. tips är river west annars som jag nu funnit kärlek för 70-200dollar går en jacka på i staterna vilket är bra kurs för så pass bra saker...
Publicerat Januari 21, 201016 yr om du går in på jaktia och klickar upp bilden så är det bara trycka på pilen i högra hörnet så är det stora bilder där Hehe, är det sant? Missade jag totalt Törs inte säga vad jag jobbar med ...
Publicerat Januari 21, 201016 yr Jag kände på Hillmans grejer på en jaktmässa och de kändes bra men jag kan givetvis inte uttala mig om hållbarheten. Jag har haft hillman i ca ett och ett halvt år nu och jag är jätte nöjd både med stället i sig och deras service. Det enda negativa jag upplever är att det är lite prassligt men annars är det jätte skönt att ha på sig /Danne
Publicerat Januari 21, 201016 yr Hehe, är det sant?Missade jag totalt Törs inte säga vad jag jobbar med ... It-konsult?
Publicerat Januari 21, 201016 yr Författare Hehe, är det sant?Missade jag totalt Törs inte säga vad jag jobbar med ... tänkte gissa på att du var någon viktig person i ett företag:P
Publicerat Januari 21, 201016 yr Författare Jag har använt stället en säsong nu. Det enda negativa är dragkedjan på höger axel. Känns som det andas bra. En kul grej var den lilla fickan på armen innehållande en signalfärgad reflex bindel. Mvh mattis. det har jag inte upptäckt än får titta de sen
Publicerat Januari 21, 201016 yr tänkte gissa på att du var någon viktig person i ett företag:P Haha, nej så viktig är jag då inte, antar jag, då hade nog chefen gett mig mer i lön. Fast å andra sidan, om ett av mina system går ner som jag ansvarar för så blir det svårt för våra bankkunder att komma åt sina konton över nätet, det är ju ganska viktigt, att det inte gör dvs.
Publicerat Januari 28, 201016 yr hahaIt-tekniker? Systemansvarig IT-säkerhet på Handelsbanken. Och nej, jag kan INTE ordna lån eller bättre vilkor till er
Publicerat Januari 28, 201016 yr Systemansvarig IT-säkerhet på Handelsbanken.Och nej, jag kan INTE ordna lån eller bättre vilkor till er Haha tänkte inte fråga heller