Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Blir ev. hundvakt till en vachtel.

Featured Replies

Publicerat

Hunden är en 6 månader gammal vachtel hane. Husse har fått en hjärnblödning, så kanske blir det lång tid som hunden behöver ett annat hem. I värsta fall för evigt...

Tyvärr jobbar jag för mycket, och för långa arbetsdagar för att till fullo kunna ta hand om och träna en så pass bra (förhoppningsvis) jakthund.

Men jag är givetvis beredd att byta jobb nästan enbart av den anledningen att man ska kunna ha hunden med sig på jobbet.

Ooo, vad jag vill... Vachtel är ju en av dom hundraser jag skulle vilja ha inom en inte allt för avlägsen framtid...

Kanske kan man bygga om i Jeepen, så det blir plats att ha hunden där på dagarna. Borde gå bra så länge det inte är allt för varmt eller kallt... Kyla går ju alltid att skydda hunden från, det är värre med sol o värme på sommaren...

Mmmm... Tål att fundera på...

Publicerat

Jag har själv en wachtel som är ganska exakt 6månader, en hane. Världens underbaraste hund!

Det är i den här åldern som dom är roligast, lättlärda, och perfekt tid att spårträna!

För att göra dig ännu mer sugen, hunden kommer vara i perfekt ålder för att jagas in nästa säsong :P

Hoppas du lyckas lösa så du kan ta hunden, tror inte du kommer ångra dig! Lycka till!!!!

Publicerat

Hur går det ska du bli Wachtel ägare.