Publicerat December 30, 200916 yr Maj -08 sålde jag mina två Bracco Italiano för en billig peng till en svensk tjej i Finland. Jag lämnade hundarna hos henne och allt såg bra ut tills jag upptäckte ett halvt år senare att hon hade sål vidare hundarna inom fyra månader. Den ena har jag hittat, men jag vet fortfarande inte vart den andra har tagit vägen. Nu be jag om hjälp. Hunden heter Theo, och är en fem-årig Bracco hane. Han bor så vid jag vet hos en aktiv jägare i Lathi, Finland. Är det någon som kan några jaktklubbar i Finland som jag kan söka kontakt med? Eller andra förslag om hur jag kan gå till väga? Stor tack för svar! /Laure Jansen
Publicerat December 30, 200916 yr Maj -08 sålde jag mina två Bracco Italiano för en billig peng till en svensk tjej i Finland. Jag lämnade hundarna hos henne och allt såg bra ut tills jag upptäckte ett halvt år senare att hon hade sål vidare hundarna inom fyra månader. Den ena har jag hittat, men jag vet fortfarande inte vart den andra har tagit vägen. Nu be jag om hjälp. Hunden heter Theo, och är en fem-årig Bracco hane. Han bor så vid jag vet hos en aktiv jägare i Lathi, Finland. Är det någon som kan några jaktklubbar i Finland som jag kan söka kontakt med? Eller andra förslag om hur jag kan gå till väga?Stor tack för svar! /Laure Jansen Du har pm!