Hoppa till innehåll

elmia


marcuself

Recommended Posts

Det är väl Tullgarn nästa år?

Jepp och dit är det tänkt en resa härifrån. Då hoppas jag att man får träffa några forumister ;) . Om ni nu vill träffa mig ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Träffade koola gubbar med jaktsnack t-skjorta i Jönköping 2009 (Elmia). Satsar på samma upplägg i Tullgarn 2010....... Jaktsnack t-skjorta på och mingla :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag ska älta kråkjakt i Svensk Jakts monter <_<

Mvh!

och skaffa förvarning för stövare :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jepp Tullgarn nästa år o de är planer på att göra en 2dagars där nere :):D

så bara hojta till om vi vill treffas :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Två dagar på Tullgarn planeras, ALDRIG varit på game fair tidigare. Not kidding. :ph34r:

Nogon som kan rekomendera bra och billigt boende?? lör-sön är det tänkt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Två dagar på Tullgarn planeras, ALDRIG varit på game fair tidigare. Not kidding. :rolleyes:

Nogon som kan rekomendera bra och billigt boende?? lör-sön är det tänkt.

Ett tips är ju att boka rätt snart om det inte redan är för sent. Närliggade bonde brukar i regel vara uppbokade rätt tidigt med tanke på alla utställare.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Två dagar på Tullgarn planeras, ALDRIG varit på game fair tidigare. Not kidding. :blush:

Nogon som kan rekomendera bra och billigt boende?? lör-sön är det tänkt.

Har tyvärr planerat att åka dit själv så svärföräldrarnas gäststuga är tyvärr redan full.

Ska kolla av med tanten vad som finns, hon borde ha lite bättre koll än mig.

Du har ju Trosa/Vagnhärad/Södertälje inom kort avstånd så nåt borde det väl gå att ragga upp, ligger nån camping mellan Tullgarn och Södertälje som jag inte kommer på vad den heter.

I värsta fall får du väl knacka på hos herr Morberg och fråga om du får kvarta där. :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

LOL, nja.. blir nog s-tälje som det ser ut just nu. finns ju ett och annat hotell att ta till efter vad jag förstått. vore trevligt med något närmare, men det verkar kört.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skulle nog hellre kolla upp Trosa, ligger närmre och är mycket trevligare på kvällen.

Man är väldigt glad att man har flyttat ifrån Slöddertälje om man säger så

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

OK, börjar bli förvirrad.. då man inte är från didära stockholmstrakterna.. ( :blush: )

Hotell eller dylikt måste finnas, stad/by, bra kommunikationer samt hyffsat nära.. var? fick tips på jobbet att S-tälje skulle funka bra, men det var ju från en kollega här i Sveriges centrum så.. :o

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

OK, börjar bli förvirrad.. då man inte är från didära stockholmstrakterna.. ( :D )

Hotell eller dylikt måste finnas, stad/by, bra kommunikationer samt hyffsat nära.. var? fick tips på jobbet att S-tälje skulle funka bra, men det var ju från en kollega här i Sveriges centrum så.. :blink:

det finns ett vandrarhem i trosa som heter skutan och det finns små stugor som hyrs ut av någon fotbollsförening prova att ring till turistinfo i trosa dem kan hjälpa dig

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag och två tjejkompisar ska dit, har bokat vandrarhem i Trosa. Det verkar vara fiffigt att boka i tid, verkar vara rätt så fullt här och där.

Är det lapp på ryggen med jaktsnacks-nicket som gäller eller? :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Södertälje funkar om man bara ska bo.

Vill man gå ut och käka och ta en öl i lugn och ro så är Trosa att rekommendera.

Kan tipsa om Bomans nere vid hamnen, efter ett par öl i kroppen så slutar det att luta också. ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vill man gå ut och käka och ta en öl i lugn och ro så är Trosa att rekommendera.

Kan tipsa om Bomans nere vid hamnen, efter ett par öl i kroppen så slutar det att luta också. :lol:

Bodde i Trosa förra gången, riktigt trevligt faktiskt! Var på något hak nere i hamnen och käkade.. borde väl ha varit Bomans? Något rött träbygge med uteservering även..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

det var nog bomans du va på hippen. väldigt trevligt ställe faktiskt.

tror det blir en sväng dit för min egen del faktiskt. gratis boende är inga problem för min del då man är gammal s-tälje bo o har även lite bekanta i nykvarn o sånt så boende är det gott om :rolleyes:

får ta o beställa en jaktsnack t-shirt så man syns :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...