Publicerat Januari 2, 201016 yr Dax för mig också att presentera mig kanske. Singel med 2 barn på 7 år på halvtid. Född och uppvuxen i skogen men bor i stan. Uppfödd med jakt och fiske och tjuvskjutet älgkött Började skjuta när farsan köpte en .22:a när jag var 17. Jag sköt hyfsat direkt och på den vägen är den. Några hundratusen skott och flera tusen timmar senare är jag väl i slutet på tävlingskarriären, men ännu kan jag emellanåt Har skjutit tävlingar runt hela Europa genom åren, men mest i Sverige då. Om jag är försiktig så vågar jag påstå att jag är en av de som kan mest om skjutteknik på löpande mål i Sverige. Om jag är ärlig så vet jag ingen som kan mer, och nån sån tror jag inte heller finns. Än i alla fall Att jag sen inte kan skjuta lika bra är en annan sak. Och ändå har jag haft mig själv som tränare. Men jag hade väl lite för lite talang helt enkelt. Ett tag var jag bäst, men så kom det nåra småpojkar och sabbade allt Teori och praktik är inte alltid samma sak. Fick tag på en ung adept som sköt bra på jägarexamen en gång som jag lärde upp och nåt år senare sköt han också i landslaget. Han sköt tom bättre än mig ibland. Oförskämt nästan. Tur han ledsnade På gamla dar har jag försökt lära mig hagelskytte, och det går väl sådär. Kom ung på mitten i Skeet-SM i år i alla fall, ett litet steg framåt. Försöker nämligen bli bäst av alla på Jaktkombination och där ingår ju gruskastandet... Det har väl gått hyfsat, det enda jag har kvar där är väl att slå rekordet. Ska träna lite extra nu i vår få se om det går... Tre i rad vet jag inte om nån har heller, det får väl också bli ett mål att sikta på. Jakt och fiske har följt med genom åren och jag fiskar så mycket det nu är möjligt i hemvattnen. Harr och öring är smaskigt Jagar gärna de flesta fåglar, inkl särkduvor...men de är så sällsynta Farsan får äta upp dem Älgakt också. Gärna vägpass där man riktigt kan njuta av jakten. Man fäller bara ner förarsätet och sen är det gonatt, zzzz Har tävlingsdansat lite också och nu håller jag på en del med bridge. Älskar att tävla som ni förstår, söker kicken man får av det. Hade det vara funnits mer tid så hade jag gjort mer, men den räcker inte riktigt till... Skulle vilja ha hund, men det är opraktiskt när man är singel och jobbar heltid. Har 2 favoritcitat: Det spelar ingen roll hur det går, huvudsaken är att jag vinner. Alla andra är dumma i huvudet. Den andra burkar jag vara lite försiktig med att använda
Publicerat Januari 2, 201016 yr Hej och välkommen! Ditt andra favoritcitat är även ett av mina favoritcitat
Publicerat Januari 3, 201016 yr Hehehe, som gammal kamsportare så gillar jag ju citat nummer ett bäst. Om inte annat gör det minst ont på den som vinner. Välkommen!