Publicerat Januari 5, 201016 yr Leupold 2-7x33 VX-I Shotgun Heavy Duplex Kikarsikte vad skiljer denna modell från den vanliga?
Publicerat Januari 5, 201016 yr Spånar och missminner mig mest, längre ögonavstånd, pga monteringsmöjligheterna på en hagelbrakare och på grund av deras rekyl. Parallaxen satt till kortare avstånd än 100 yards, vill minnas att det är 50-60 yards, dvs runt 48 till 54 meter, syftet är ju ett sikte att fungera för att skjuta i slugsbössor/turkey guns. /Christian
Publicerat Januari 5, 201016 yr Författare Spånar och missminner mig mest,längre ögonavstånd, pga monteringsmöjligheterna på en hagelbrakare och på grund av deras rekyl. Parallaxen satt till kortare avstånd än 100 yards, vill minnas att det är 50-60 yards, dvs runt 48 till 54 meter, syftet är ju ett sikte att fungera för att skjuta i slugsbössor/turkey guns. /Christian Okej, då borde den väl passa på en kombi. Beställde denna från Usa, men jag tror det blev fel vid beställning och orkar inte skicka tillbaka den heller. Var ju såpass billig.
Publicerat Januari 5, 201016 yr Så här kanske: http://swfa.com/Leupold-2-7x33-VX-I-Shotgu...cope-P3258.aspx Raggarö