Publicerat Januari 5, 201016 yr Jag heter Oskar. Bor på landet utanför Borås. Jag jobbar som snickare. Har varit med på jakt sedan jag var liten. Sen har jakt intresset bara ökat. Har en PBGV hane på 3,5 år. Jag jagar mest rådjur, med Frasse som hunden heter. Men gillar det flesta former av jakt. Försöker med lockjakt på räv men det går inget bra. Blev upplyst om detta forum av en kompis ,Wille kallar han sig här på forumet. Efter att läst mycket här på jaktsidan så registrerade jag mig med andvändarnamnet oskar. Men det var något fel på den andvändaren, jag kunde inte göra några inlägg. Då föll lite av meningen med att vara medlem. Så nu några månader senare gjorde jag ett nytt försök att registrera mig. Så någon här på forumet som kan det här med datorer kan ta bort min gamla användare.
Publicerat Januari 6, 201016 yr Oskar min vän. gott att se dig här, finns mycke jakttokigt folk här inne. smiska diverse kråkfågel på lördag då om allt stämmer?