Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Segt

Featured Replies

Publicerat

Just nu är det svårt att ta sig in på jaktsnack. Den förhatliga sida ask.com dyker upp titt som tätt. Vad är det som händer? är det nån som försöker sabba. Samma problem med Edgesidan oxå.

Publicerat
Just nu är det svårt att ta sig in på jaktsnack. Den förhatliga sida ask.com dyker upp titt som tätt. Vad är det som händer? är det nån som försöker sabba. Samma problem med Edgesidan oxå.

Samma här. ^_^

Publicerat

Jag tycker hela nätet är segt just nu, pallar väl inte kylan ^_^

/Lasse

Publicerat

Det stämmer att det är segt just nu för somliga.

Det verkar inte vara DNS relaterat men svarstiderna för anrop är tämligen långsamma globalt som det verkar.

post-2639-1262725645_thumb.gif

Jag scannar vidare för att se vart problemet möjligen kan vara...

Publicerat

Samma här fast jag får bara upp "webbsidan kan inte visas". Man drabbas lätt av konspirationstankar... Våra värsta fiender är väl i kategorin "sova till 14.00" dataspela och i övrigt datahacka" och dricka Dr Pepper!? Nä, nu var jag nog stereotyptänkare i överkant...

Publicerat
Jag tycker hela nätet är segt just nu, pallar väl inte kylan :D

/Lasse

+1 på det.

Nätet har segat sig hela dagen här :ph34r:

Publicerat

Fick just "out of memory"

Dos attack?

Andreas

Publicerat

Seeeeeeeeegt för mig med ! Det samma var det stundvis igårkväll ! :ph34r:

Publicerat
Fick just "out of memory"

Dos attack?

Andreas

Det är ingen DoS ni ser :ph34r:

Något eller några backbones verkar vara överlastade och det påverkar vår hosting.

Det fixar sig snart.

Publicerat

Tur är väl att ingen försöker hacka jaktsnack.. För vad fan skulle jag då göra?!  :D:ph34r:;):D

Har också haft segt här på Jaktsnack, försökt posta ett par inlägg som är förbannat bra skrivna och dessutom långa, men förlorade dem i stridens hetta. Lite surt är det...  B)  

Publicerat
Tur är väl att ingen försöker hacka jaktsnack.. För vad fan skulle jag då göra?!  :D:ph34r:;):D

Har också haft segt här på Jaktsnack, försökt posta ett par inlägg som är förbannat bra skrivna och dessutom långa, men förlorade dem i stridens hetta. Lite surt är det...  B)  

Tar för vana att om jag skriver långa inlägg med länkar och källhänvisnigar så kopierar jag texen innan jag skickar det.

Andreas

Publicerat
Tar för vana att om jag skriver långa inlägg med länkar och källhänvisnigar så kopierar jag texen innan jag skickar det.

Andreas

Jo.. Det brukar jag också göra, men missade det efter cirka 10 gången som det går bra. Tur man får ta upp den färdigheten igen iaf. :ph34r::D