Publicerat Januari 5, 201016 yr Så svalde man andra klunken av kvällens wisky så ringde polis ang en grisolycka. Skit med... Hundstackarn är dessutom helt slutkörd efter ett par dars jakt. Knappt hon tog sig ur korgen i morse ändå kunde jag inte koppla idioten när hon körde en stor gris i förmiddags.... Försökte ta henne på löpan 3 ggr... 4:de gången fick jag nästan köra på idioten innan hon kom på att husse nog vill att hon hoppar in i bilen... Tror hon skulle jaga tills hon trilla ihop o dog om hon finge... Så Blackie va inget alternativ ikväll. SMSade runt o ringde lite folk men ett par hade oxå tagit nått starkt o en va redan ute på eftersök. Efter många om o men så fick jag tag på en som kunde köra o en som hade hund.. Jag fick oxå åka med för jag hade lokalkännedommen.. Grisen skulle hoppat ner i diket och sett frisk ut... Men facit visade att grisen rullat ner i diket o låg död ett par m in.. såg den när vi gick ner i diket. Folk e bra konstiga.. O så har vi åkt 3 man o en hund på en död gris som va hittad på 10 min... Så korkat... Betydligt roligare i förmiddags när det fälldes en rejäl gris på stånd för polarens 17 månaders karelartik Kan nog bli nått vettigt av henne. Men det är en annan historia.
Publicerat Januari 5, 201016 yr Att du är duktig det visste jag men inte att du kunde sia i framtiden o även få bildbevis på det Visst var det en lättnad att grisen låg i diket, då var det fritt fram för en ny w-pinne efteråt. Grattis till grisen för Karelarn BTW /Lasse
Publicerat Januari 5, 201016 yr Dina inlägg gör att man får lust o flytta ner till viltparadiset Småland. Misstförstå mig rätt bara, jag önskar ingen att krocka med vilt. Men det är ofta man läser dina inlägg och drömmer sig bort att man kanske skulle våga sig på en flytt. Mvh Roffe
Publicerat Januari 6, 201016 yr Författare Att du är duktig det visste jag men inte att du kunde sia i framtiden o även få bildbevis på det /Lasse Hmm.. ok.. har jag vänt ihop datum nu igen?
Publicerat Januari 6, 201016 yr Hmm.. ok.. har jag vänt ihop datum nu igen? Nja om det inte är ett eftersök i februari som kommer vem vet? Det var väl för kallt att kliva ur bilen, karelartiken låter kul den dyker väl upp nån annanstans!
Publicerat Januari 6, 201016 yr Författare He, he... att man ska behöva hålla koll på allt.. E iallfall fixat nu.. tror jag..