Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PBGV valpar

Featured Replies

Publicerat

Tänkte höra om någon här vet någon planerad kull med PBGV valpar eller en redan befintlig kull söder om stockholm?

Publicerat
  • Författare

Ingen som vet något?

• 2 months later...
Publicerat
Ingen som vet något?

Hej Johan! Jag tror faktiskt att Meldemos kennel som ligger i utkanten av Örebro planerar valpar. Du kan ju höra med dom! Har själv en Hane där ifrån som jag jagat en säsong med nu, har fungerat riktigt bra faktiskt. Det blev iallfall ett rådjur för honom, även om fler chanser fanns.

Dom är väldigt trevliga hemma också, gillar allt och alla. Min har aldrig varit aggresiv och det finns mycket enerigi i dom. :lol:

Här är länk till Meldemos Kennel där min är ifrån. http://hem.passagen.se/meldemo/

Mvh Wille

Publicerat
Tänkte höra om någon här vet någon planerad kull med PBGV valpar eller en redan befintlig kull söder om stockholm?

Hej!

Såg att du delvis kommer från Krstd. Har du hört med Inkelink i Tyringe? Det ligger helt klart söder om Sthlm! :lol:

Jag såg på Lailas sida att det har varit betäckning den 16 mars så valpar kan ju vara på G.

Det är en mkt trevlig kennel - är kanske lite partisk ;) har ju en basset hound från den kenneln. De är i alla fall intresserade av jakt och utställning, inte bara showhundar alltså...

Christer - utanför C4.