Publicerat Januari 8, 201016 yr Hej! Jag heter Simon Normark och är bosatt i Skellefteå. Jag håller på ta jägarexamen just nu och fick upp ögonen för jakt i höstas när jag följde min farsa ut och jagade älg. Efter det fick jag ett otroligt sug och tyckte det var jätteroligt och bestämde mig fort för att detta var något jag ville hålla på med. Har två tollare, varav en är eftersökshund och den andra har jag börjat träna upp till apportör. Är det något ni funderar över så fråga mvh
Publicerat Januari 10, 201016 yr Författare Tack så mycket alla Glömde skriva att jag är född -92 så jag fyller 18 i slutet av april om någon undrar
Publicerat Januari 11, 201016 yr Hej och välkommen hit Simon! Jag tror att du känner igen mitt nick... Uteiskogen: Jag ska inte svara för Simon, men jag bor tre mil utanför Skellefteå och just nu har vi 0°C.
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare Välkommen hit! Hoppas att du trivs här. Har ni nå kallt i Sk-å? Tackar så mycket allihopa! Vi har ca -1 grad här där jag bor. Bor 1,2 mil utanför skellefteå fast åt motsatt håll från anton1. Hade dock -33 här om dagen så nu börjar man kunna gå ut igen Anton1: Haha jo jag känner igen dig såg att både du och foffe och någon till hängde här trevligt.
Publicerat Januari 18, 201016 yr Hej! vilka kullar kommer dina tollare ur? Har ju en tik ur deras senaste kull o en ur deras näst senaste. den lilla är hur cool som helst den andra är tvärtom.
Publicerat Januari 18, 201016 yr Hej!vilka kullar kommer dina tollare ur? Har ju en tik ur deras senaste kull o en ur deras näst senaste. den lilla är hur cool som helst den andra är tvärtom. Av ren nyfikenhet, vad heter uppfödaren/uppfödarna?
Publicerat Januari 19, 201016 yr Hej och Välkommen--hmm kan inte låta bli inför torsdagen....Heja Brynäs...