Publicerat Januari 8, 201016 yr Ja som rubriken lyder vad är detta? Kan det verkligen vara en renrasig tysk jaktterrier?
Publicerat Januari 9, 201016 yr tror inte det. håret är kan väl variera mycket men undrar om krul i svansen
Publicerat Januari 9, 201016 yr Ser ut som hunden i "Barna Hedenhös", tror att den hett Flinta eller Rax eller något.... Pebe
Publicerat Januari 9, 201016 yr Ja som rubriken lyder vad är detta?Kan det vara en renrasig tysk jaktterrier? Släpp den i ett gryt så får ni svaret
Publicerat Januari 9, 201016 yr Ser ut som hunden i "Barna Hedenhös", tror att den hett Flinta eller Rax eller något.... Urax tror jag det var. Och ja, hunden på bilden liknar honom
Publicerat Januari 9, 201016 yr Ja som rubriken lyder vad är detta?Kan det verkligen vara en renrasig tysk jaktterrier? Påstås det att det är en rensrasig TJT? Det finns faktiskt varianter som är duktigt lurviga, och plockas inte dom så blir det lite Wiledamopp över dom...men nä, jag tror inte att det är en renrasig en, fast helt otroligt är det inte som sagt.
Publicerat Januari 9, 201016 yr Författare Påstås det att det är en rensrasig TJT?Det finns faktiskt varianter som är duktigt lurviga, och plockas inte dom så blir det lite Wiledamopp över dom...men nä, jag tror inte att det är en renrasig en, fast helt otroligt är det inte som sagt. Det påstås så ja.
Publicerat Januari 9, 201016 yr Hunden är för mörk för att få en bra bild av hur den ser ut, solen bakom mörklägger hunden, men den ser ut som ur Hedenhös
Publicerat Januari 11, 201016 yr Det kan mycket väl vara en renrasig tysk. Uppfödarn till min tyska hade en dylik som inte trimmats, den såg liknande ut.