Publicerat Januari 9, 201016 yr Ska ha rem som ligger över bägge axlarna då bössan väger en del och ska på toppfågeljakt nu på torsdag. Har blivit rekommenderad Baggens rem, som jag även köpte idag. Men nu hittade en kompis Z-aim Pro Stalker (som kostar hälften av vad jag gav för Baggens...) Dessutom ser det ut som om man kan ha Z-aim remmen även när man har ryggsäck? Någon som har erfarenhet av den ena eller andra är jag tacksam för synpunkter
Publicerat Januari 9, 201016 yr Jag har en Z-aim rem, och det går att ha den när man har ryggsäck men det är lite bökigt att få på sig den då du måste dra remmen mellan ryggen och ryggsäcken.
Publicerat Januari 9, 201016 yr har använt en z-aim, men det är lite bök när man har ryggsäck. så ja inhandlade en hölstersäck istället och det är nått som jag kan rekommendera.
Publicerat Januari 9, 201016 yr Har kört med Z-Aim i några år nu och är mycket nöjd. Bössan sitter som gjuten mot kroppen, och jag har inte haft några besvär vare sig med rygga, väska eller midjebälte. Fungerar kanon vid skidåkning. Frugan kör också med en sådan rem och är nöjd.
Publicerat Januari 10, 201016 yr Författare http://www.blocket.se/vasterbotten/Vapenre...m?ca=11&w=3 Om man som jag inte störs över skönhetsfel. Baggens fick jag betala 495:- för på Walter Borg, blir att byta in den mot ammo istället och köpa en Z-aim Tack alla för feedbacken
Publicerat Januari 10, 201016 yr Har båda men föredrar z-aim stalker före baggens.Z-aim stalker låser vapnet mer då man rör sig.Använder nu bara z-aim på flera av mina bössor.Baggen är mer som en ryggsäck utan bälte.
Publicerat Januari 10, 201016 yr Ska ha rem som ligger över bägge axlarna då bössan väger en del och ska på toppfågeljakt nu på torsdag.Har blivit rekommenderad Baggens rem, som jag även köpte idag. Men nu hittade en kompis Z-aim Pro Stalker (som kostar hälften av vad jag gav för Baggens...) Dessutom ser det ut som om man kan ha Z-aim remmen även när man har ryggsäck? Någon som har erfarenhet av den ena eller andra är jag tacksam för synpunkter Säger Z-aim alla dagar i veckan:-)