Publicerat Januari 9, 201016 yr Det är visst en GråhundsTik hos polisen i Skellefteå. Enligt Västerbottens folkblad, den har visst jagat renar utanför norrlångträsk. Är det någon som vet nått vem som kan äga den. Läs mer på länken http://www.folkbladet.nu/?p=165001 om det är någon som känner ägaren eller om du är ågaren ring 114 14 för att komma till polisen.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.