Publicerat Januari 11, 201016 yr Kunde inte låta bli att ta bilden på "urtjädern". Vem som helst ser ju att det är lite fusk och med en skämtsam text blir det definitivt. Men, jag kan inte låta bli att le och faktiskt tycka att bilderna i de flesta jakttidningar är skitlöjliga. Jag skulle vägra att vara med på bild bakom ett medelsstort djur fotat på nära håll med vidvinkel. Skitlöjligt ! För bra jaktreportage- Ta riktiga bilder som inte ljuger.
Publicerat Januari 11, 201016 yr VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I HELVETE ? här har jag gått runt hela fööörbana byn och sagt över stortjädern dom fällt i sverige på hela 47 kiijlogram. stryk åt er som lurar folk
Publicerat Januari 11, 201016 yr Nu skojar du väl, jag som verkligen levde i godan tro att det nånstans i Sverige fanns 2,5 m med packad snö så man kunde gå "uppepå" ungskogarna.... jaja, man får väl deppa ihop och ta en whisky till
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare Joo, det är klart den finns men det blev ett sådant jäkla liv. Tidningarna ringer, jaktfirmor ringer, alla ringer. Ryssarna betalar vad som helst, italienarna är som tokiga för att inte tala om alla konserveringsfirmor. Pappa måste nästan byta namn. Jag var bara tvungen att skriva att det inte var sant. Men, han finns ! Rätt som det är så står han där å då får du passa dig......
Publicerat Januari 11, 201016 yr Joo, det är klart den finns men det blev ett sådant jäkla liv. Tidningarna ringer, jaktfirmor ringer, alla ringer. Ryssarna betalar vad som helst, italienarna är som tokiga för att inte tala om alla konserveringsfirmor. Pappa måste nästan byta namn. Jag var bara tvungen att skriva att det inte var sant. Men, han finns ! Rätt som det är så står han där å då får du passa dig...... Oh tack då finns hoppet om att få skjuta en sån. Ska peppa Mirva att söka upp en sån o se om hon vågar skälla fast uttjädern