Publicerat Januari 11, 201016 yr Den mappen i meddelanden är alltid tom. Borde det inte synas dom pm man skickat? Eller har jag i vanlig ordning missat nån inställning Saknar även en utkorg så man ser om dom pm man skickat kommit fram och blivit lästa. Kanske åxå finns
Publicerat Januari 11, 201016 yr Den mappen i meddelanden är alltid tom. Borde det inte synas dom pm man skickat? Eller har jag i vanlig ordning missat nån inställning Saknar även en utkorg så man ser om dom pm man skickat kommit fram och blivit lästa. Kanske åxå finns Det finns en liten ruta som man måste kryssa i om man ska se skickade pm och man måste kryssa i den för varje pm man skickar. /Lasse
Publicerat Januari 11, 201016 yr Riktigt jobbigt faktiskt, vore bättre om dom hamnade där utomatiskt Då skulle det snabbt bli fullt i mailboxen...
Publicerat Januari 11, 201016 yr Funkar på alla andra forum Njae, det gör det väl ändå inte. Om alla PM's på FB skulle sparas hos avsändaren också skulle de ha ännu mindre quota än vad de har i dag. Men efterom jag är så himla snäll i dag så kan jag kolla om det överhuvudtaget går att konfigurera i detta forumet
Publicerat Januari 12, 201016 yr På robsoft exempelvis så sparas 100 meddelanden i inkorgen å 100 i skickat, dessutom så hamnar meddelandet man skrev i utkorgen tills mottagaren har läst. Det senare är skitbra då man kan få lite tid att fylla på med nått man glömt eller radera om man ångrar sig t.ex Inkorgen å skickat raderar automatiskt det äldsta meddelandet för att få plats med det nya. Är det nått meddelande man skulle vilja spara så gör man bara det i en speciell mapp. Men nu bygger ju det forumet på phpBB iof
Publicerat Januari 12, 201016 yr Författare Riktigt jobbigt faktiskt, vore bättre om dom hamnade där utomatiskt Trevligt, inte bara jag som är lat
Publicerat Februari 4, 201016 yr Men efterom jag är så himla snäll i dag så kan jag kolla om det överhuvudtaget går att konfigurera i detta forumet Gick snällheten över?
Publicerat Februari 4, 201016 yr Riktigt jobbigt faktiskt, vore bättre om dom hamnade där utomatiskt Går icke, tyvärr... ///Niclas